עצרת תפילה והתעוררות בביתר עילית

בתום ימי השבעה: עצרת ענק תתקיים היום (א') ברחובה של עיר, בהשתתפות מארי דאתרא וגדולי וצדיקי הדור שליט"א # אלפי תושבי העיר צפויים להשתתף במעמד ההתעוררות העצום # מארי דאתרא שליט"א פרסמו מכתב חיזוק מיוחד לתושבי העיר: " קול קורא מן השמים לשוב בתשובה ולהתעורר ולבדוק את נגעי בתינו מה טעון תיקון, ולשפר את מעשינו" # רה"ע: "כולנו מתאבלים על האסון הנורא. זה הזמן להתעורר ולהתחזק יחד"
עצרת בביתר | אילוסטרציה | צילום ארי קופרשטוק
עצרת בביתר | אילוסטרציה | צילום ארי קופרשטוק

נחקרה דרכנו ונשובה עד ה’: עם תום ימי השבעה, תתקיים היום (א’) עצרת התעוררות ותפילה ברחובה של עיר, בהשתתפות מארי דאתרא וגדולי וצדיקי הדור שליט”א, ואלפי מתושבי העיר.

העיר כולה התעטפה באבל עם היוודע דבר האסון הנורא בפטירתם של מ”ה הקדושים במירון, ובתוכם ארבעה מתושבי העיר, הרה”ג שמואל צבי קלגסבלד, הרה”ח שמעון מטלון, הרה”ח אלעזר מרדכי גולדברג, הבה”ח אליהו כהן, זצ”ל.

אלפים רבים פקדו בימי השבעה את בתי האבלים, כשתושבי העיר כולם מחזקים את משפחות האבלים. אגף הרווחה של העירייה פעל בכל ימות השבעה כדי לסייע למשפחות, הן במישור הפיזי והן במישור הנפשי, בהתמודדות עם האסון הכבד. גם השירות הפסיכולוגי של העירייה הפעיל מערך מיוחד שסייע למשפחות. ארגון ‘מצפן’ שעוסק בסיוע לנוער מתמודד, הפעיל קו חירום מיוחד למחנכים ולתלמידים בו נענו עשרות רבות של פניות בנוגע לדרכי ההתמודדות עם הנוער עקב האסון הכבד.

בהוראת מארי דאתרא, הגר”ח וייס שליט”א והגר”י תופיק שליט”א, הוחלט על קיום עצרת ענק, ברחובה של עיר. העצרת תחל הערב בשעה 8 בערב, על פני רחוב יסוד העבודה, בהשתתפות רבני העיר וגדולי וצדיקי הדור שליט”א. יישאו דברים מארי דאתרא שליט”א, מרן המשגיח רבי דן סגל שליט”א, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז שליט”א, המשפיע הרה”צ רבי אלימלך בידרמן שליט”א. קבלת עול מלכות שמים במעמד תתקיים ע”י כ”ק אדמו”ר מרחמסטריווקא שליט”א.

ערב העצרת שיגרו מארי דאתרא מכתב חיזוק מיוחד לתושבי העיר בו הם כותבים כי “בכלות השבעה מהשריפה הנוראה אשר שרף ה’, באתרא קדישא מירון בהילולא דרשב”י, בהילקח מאתנו בחטף מ”ה נפשות יקרות ונקיות, ביניהם תינוקות של בית רבן אשר לא טעמו טעם חטא, וביניהם ארבע נפשות מצדיקי עירנו, מרביצי תורה ומחנכים ובחור שקדן ויר”א.

“קול קורא מן השמים לשוב בתשובה ולהתעורר ולבדוק את נגעי בתינו מה טעון תיקון, ולשפר את מעשינו”.

מארי דאתרא קוראים במכתבם לתושבי העיר להשתתף בעצרת החיזוק המיוחדת. “על כן באנו בזה בקריאה לציבור תושבי עירנו החשובים הי”ו להתאסף יחד בעהי”ת ברחובה של עיר, ביום א’ פרשת במדבר להספיד את הצדיקים, להתחזק ולהתעורר בתשובה ביחד, ולצעוק אל ה’ בחוזקה למען ישוב ה’ מחרון אפו ויסיר מאתנו מלאך המשחית וישלח לנו את משיחו הולך תמים במהרה בימינו א”ס”.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין: “אסון נורא פקד את כולנו. כולנו עודנו אבלים ומזועזעים על האובדן הקשה והנורא מכל. זו השעה לקום יחדיו, להתפלל ולהתעורר ולהתחזק ביחד. בהוראת רבותינו, נתאסף כולנו לעצרת ההתעוררות, ויה”ר שלא ישמע עוד שבר בגבולנו”.


Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן