בקבוקי מים, הסעות וחוברת פזמונים: כך נערכים בעיר ביתר עילית לל”ג בעומר

אלפים מתושבי העיר ביתר עילית יעלו היום ומחר למירון כשהם מצוידים בערכה מיוחדת • כללית שמובילה את מהפכת הבריאות בעיר לקחה על עצמה לדאוג לבריאות אלפי העולים והחוגגים
IMG-20210429-WA0177
IMG-20210429-WA0177

בהיערכות מיוחדת כמדי שנה שאותה כבר החלו לפני זמן בעיר ביתר עילית יעלו אלפים מתושבי העיר לציון של התנא האלוקי רבי שמעון ב”ר יוחאי במירון, מערך התחבורה של קווים הוכן, ועל כל מושב באוטובוס תחולק ערכה הכוללת מים, עוגות וחוברת פזמוני ל”ג בעומר עם אזהרות מאש בסיוע של כללית.

בעירייה יזמו הפקת חוברת מיוחדת וחגיגית של פזמוני ל”ג בעומר שתחולק בשקיות ממותגות בצירוף שתיה ועוגות לחוגגים העולים להילולה הגדולה במירון.

הבוקר הגיעו מנכ”ל העירייה בני שוורץ, רמ”ט ראש העיר יהודה דייטש יחד עם משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז ירושלים, דודי שכטר מנהל הפרויקטים בכללית מחוז ירושלים ויענקי גרינוולד מנהל קשרי קהילה של כללית בעיר למתחם ממנו יוצאים האוטובוסים למירון.

הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז ירושלים אמר: “אני מודה לראש העיר הרב מאיר רובינשטיין ולמנכ”ל העירייה הרב בני שוורץ על ההזדמנות שנתתם לנו להוביל את הרפואה בביתר ולתת כתף בנסיעה למירון, היום יום חם ואנחנו מזכירים לכל הנוסעים לשתות הרבה מים. צירפנו גם הנחיות לשמירה מהאש, ואנחנו נמשיך לסייע ולהוביל את הרפואה בביתר בסיוע ושיתוף פעולה עם העירייה.”

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן