רה”ע ביתר עילית בסיור בכביש המנהרות: “חייבים למצוא את הפתרונות לצמצום פקקי התנועה”

רה"ע ביתר עילית סייר בכביש המנהרות – נתיב הגישה המרכזי אל העיר מירושלים ואליה – במטרה לעקוב אחר ביצוע העבודות המתקיימות במקום # את הסיור ליווה מנכ"ל חברת מוריה האחראית על העבודות בשטח # רה"ע ביקש למצוא את הפתרונות האפשריים לצמצום פקקי התנועה הנוצרים בשל קיום העבודות # "פרויקט פיתוח המנהרות חשוב במיוחד, אך יש לוודא כי תהיה מינימום פגיעה בתושבי העיר"
ראש העיר בסיור בכביש המנהרות
ראש העיר בסיור בכביש המנהרות

רה”ע מאיר רובינשטיין קיים השבוע סיור מקיף בכביש המנהרות (כביש 60) – הציר המרכזי המוביל אל העיר מירושלים ואליה – במטרה לעקוב מקרוב אחר ביצוע העבודות המתקיימות במקום.

העבודות להרחבת כביש המנהרות צפויות להימשך עוד זמן רב. הפעילות הנרחבת במקום הולידה פקקי ענק, שמקשים מאד על תושבי העיר העושים את דרכם לירושלים, וממנה אל העיר. ללשכת רה”ע הגיעו מאות פניות בנושא, והוא ביקש לראות מקרוב את התקדמות העבודות במקום ולוודא כי יימצאו הפתרונות היעילים לצמצום פקקי התנועה בציר.

לסיור התלווה מנכ”ל חברת ‘מוריה’ מר גלעד בר-אדון, מפקד עוטף י-ם, ואנשי המקצוע הפעילים בשטח. במהלך הסיור התקיימה סקירה מקיפה על התקדמות העבודות בציר מאנשי המקצוע בשטח. רה”ע שב והדגיש כי יש לעשות הכל כדי למנוע ככל שניתן את הפגיעה ולצמצם את פקקי הענק המשתרכים בציר.

רה״ע: ״הרחבת ציר המנהרות הוא פרויקט מבורך שישנה את האזור כולו ויביא לרווחה אמיתית בתחבורה. ביקשתי לראות מקרוב את קצב התקדמות העבודות ולוודא שההפרעה לנוסעים תהיה מינמאלית. נמשיך לעקוב אחרי ההתקדמות, בתפילה שהעוסקים במלאכה ישלימו אותה במועד המתוכנן״.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן