השר לענייני ירושלים ומורשת ביקר בביתר עילית

השר רפי פרץ, חבר הממשלה והשר לענייני ירושלים ומורשת ביקר בביתר עילית כאורחו של רה"ע הרב מאיר רובינשטיין # במסגרת הסיור בעיר ביקר השר בפרויקט ההיסטורי התיירותי המוקם בעיר, שהולך ונבנה בימים אלו # השר הביע את התרשמותו מהתקדמות הפרויקט בעיר, וציין כי "מפעים לראות את ההשקעה האדירה בעיר" # רה"ע: "המורשת עוברת בעם ישראל מדור לדור – ואנו כאן כדי להמשיך את מורשת העיר מהעבר אל ההווה"
השר פרץ בביקור בביתר
השר פרץ בביקור בביתר

מחברים את המורשת: השר לענייני ירושלים ומורשת, רפי פרץ, ביקר השבוע בביתר עילית כאורחו של רה”ע הרב מאיר רובינשטיין ובהשתתפות בכירי העירייה.

הסיור החל בנטיעת עץ בכניסה לעיר, כאשר משם יצאו המבקרים לסקור את הפרויקט ההיסטורי התיירותי המוקם בעיר, שהולך ונבנה בימים אלו. מדובר בפרויקט ראשון מסוגו, במסגרתו יוקם באתר מוזיאון ייחודי, שבו יוצגו מיצגים ייעודיים לציבור החרדי, על הקשר ההיסטורי בין ביתר עילית המקראית לעיר הנוכחית. השר התרשם מההשקעה האדירה של העירייה בפרויקט התרבותי החשוב.  

בהמשך קיבל השר סקירה מקיפה על התמודדות העיר עם נגיף הקורונה. ״היה לי חשוב לבוא לחזק אתכם כאן. בתקופת הקורונה נעשה עוול גדול לציבור החרדי ולא בצדק, יש הרבה הפרות בכל האוכלוסיות. התמודדתם ואתם עדיין מתמודדים עם התחלואה ואני רוצה לחזק את ידכם במאבק הלא פשוט הזה”.

השר הבטיח כי יסייע ככל יכולתו כדי להמשיך ולתקצב את הפרויקטים התרבותיים בעיר. “בעיר כמו שלכם, עם כל הצרכים המוכרים והידועים – בתי הכנסת ומוסדות חינוך – מפעים לראות את ההשקעה האדירה בנושאי מורשת. אנו נסייע ככל שניתן כדי שהפרויקט יושלם בהצלחה. ככה מחברים למורשת ולהיסטוריה״.

רה”ע ביקש להודות לשר על שיתוף הפעולה והוסיף כי “המורשת היא חוט השני שמחזיק את עם שראל מדור לדור, ואנו כאן כדי להמשיך את המורשת הנפלאה של העיר ביתר עילית, מהעבר אל ההווה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן