מדליקים נרות עם סבא וסבתא ומשחקי שחק נא

משחקי-שחק-נא-5
משחקי-שחק-נא-5

אין כמו זמן איכות משפחתי של הסבא והסבתא עם הנכדים על מנת לחזק את הקשר והחיבור בין הדור הצעיר לדור המבוגר יותר. בייחוד בימינו, כאשר הסבא והסבתא הם דמויות מובילות בחיי הנכדים ועוזרים לנו ההורים כמעט בכל. יש אינספור דברים שהסבים והסבתות יכולים לעשות עם הנכדים שלהם, יש הרבה פעילויות שילדים יכולים להנות מהם וגם המבוגרים. ולא, לא מדובר רק על בילוי בקניון בו סבא וסבתא קונים מתנות וממתקים,ובטח בימים אילו שהקניונים עדיין סגורים ובכלל עדיף לשמור על ריחוק ולהשאר בבית עם המשפחה הקרובה. 

הזמן של ביקור אצל הסבא והסבתא הופך למהנה יותר ומשמעותי יותר עבור שני הצדדים ואפשר לנצל אותו לפעילות מהנה לכולם שתהיה חווייתית ומפתחת בו זמנית. אתם תופתעו לדעת עד כמה קל להפוך את הזמן בו הנכדים באים לבקר למשחק משותף, התורמת להתפתחות הילדים וגם לשיפור אורח החיים של סבא וסבתא.

ערבי לביבות הידועים הם זמן למשחקי קופסה.

“כסבתא צעירה קשה לי לראות את דור המסכים, עבורי משחקי קופסה הם חובה לכל המשפחה, זה מחדד לנו את המוח, מלמד את הילדים אינטרקציה חברתית”, מדגישה מרים אשלג יועצת משפחה וחינוך.

לדבריה עולם המסכים הוא מלחמה אבודה ,כן אפשר להעשיר אותו מהצד, לרכוש משחקי קופסא לכל המשפחה. ודווקא בתקופה המאתגרת אותה אנחנו עוברים השנה זה הזמן לחדד את המוח ואת כל החושים.

שחק נא, הם חברה שלצד אספקת משחקים לילדים הם מספקים משחקים ברמה גבוהה לכל המשפחה,

גלעד רונן מנהל קטגוריית משחקים במותג שחק נא מציג משחקים הכי להיטים, שיהפכו לדמי חנוכה מבוקשים.

משחקי הקופסה  של חברת שחק נא  שידליקו את הילדים שלכם:

סוויש –  סוויש זהו תיאור הקול ששומעים כשהכדור נכנס לסל בצורה חלקה, הסוויש שלכם, הוא התאמה של מספר הקלפים המונחים אחד על השני כך שכל כדור נכנס לטבעת באותו הצבע, הקלפים שקופים , מותר להפוך אותם ולסובב לכיוונים שונים , אבל אסור שישאר כדור ללא טבעת, או טבעת ללא כדור, המטרה: לצבור את כמות הקלפים הגדולה ביותר.

ציור בקוביות – משחק מדליק במיוחד, מתאים לכל המשפחה. שימוש בקשר יד עין ותפישה חזותית מהירה תעתיקו את הציורים שבקלפים באמצעות הקוביות ותהיו הראשונים לצבור שישה כרטיסים בצבעים שונים וניצחתם!

מבוך דומינו – משחק חדש מסדרת המבוכים של חברת thinkfun  שישים אתגרי חשיבה והפעם בגרסא של הדומינו של פעם .כולל אפשרויות של בניה בקומות משחק שירתק אתכם במשך שעות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן