בבית עם הילדים? זה הזמן להקנות לילדיכם את השפה האנגלית

אדברה לוגו
אדברה לוגו

איך עושים שהילדים ידברו אנגלית רהוטה? ולמה דווקא עכשיו אפשר להפוך אותם לדוברי אנגלית?

בעולם שהוא כפר גלובלי גדול – השפה האנגלית שלטת. בכל מקום שאליו תגיעו, כולם מתקשרים באנגלית. האומדנים מדברים על בין 500 מיליון ל-1.8 מיליארד דוברי אנגלית ברמה כלשהי, שחיים בעולם. עכשיו תחברו את כולם לרשת האינטרנט ותבינו למה הילדים שלכם חייבים לדעת אנגלית.   

פתאום קם אדם בבוקר ומחליט ללמוד אנגלית? זה לא תמיד פשוט. אדם מבוגר נדרש להשקיע הרבה יותר מאמצים מאשר ילד צעיר שמוחו ערוך לקלוט ולזכור בקלות. אז אם אתם רוצים להכין את הילדים שלכם לעתיד מקצועי, כדאי שתכינו אותם בגיל צעיר.  

לדברי יאיר וולף, מנכ”ל ומייסד ‘אדברה’, “התוכנית הבית-ספרית לא הופכת את התלמידים לדוברי אנגלית. אם רוצים שהתלמידים ירכשו את השפה צריך לשלב אותם בפעילות חווייתית שבה הם יוכלו להתבטא. אם הילדים ידברו ויתקשרו באמצעות השפה, הם ידעו אותה”.

אז כן, ב’אדרבה’ החליטו שצריך לעשות את אחרת. החברה המקצועית והמבטיחה הכינה תכנית מיוחדת ללימוד השפה בקלות ובכיף ובלי לצאת מהבית. 

הלימודים ב’אדברה’ מתקיימים אחת לשבוע דרך הזום. “התלמידים שלנו מאזינים לסיפורים, צופים בקליפים, מתרגלים, משתתפים במשחקים ותחרויות, והכול באנגלית”, אומר וולף. 

אז נכון שכולנו עכשיו בבית ולא יודעים מה ילד יום. אבל גם בנסיבות האלה אפשר לעשות משהו חשוב ומועיל לטובת עתיד הילדים. אם אתם רוצים להקנות לילדיכם את השפה האנגלית, אתם מוזמנים לפנות ל’אדברה’ ולהבטיח את מקומם בלימודים. התכונית של ‘אדברה’ מתאימה לבנים ולבנות (בנפרד) בגלאי 10 – 17.

להרשמה ולפרטים נוספים: 0548519232

[email protected]

www.adabra.co.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן