קולקציית חורף ברשת וישוז

Seventy Nine ברשת וישוז - נעליים גבוהות עם שרוכים 1030 זואי בצבע בורדו - צילום עמירם בן ישי - מחיר 299 שח
Seventy Nine ברשת וישוז - נעליים גבוהות עם שרוכים 1030 זואי בצבע בורדו - צילום עמירם בן ישי - מחיר 299 שח


החורף כבר ממש כאן, יום אחד מתחיל בהיר והופך עד מהרה למעונן וגשום, ואילו יום אחר מתחיל חורפי ובהמשך יוצאת לה שמש חמימה שגורמת לנו להצטער שעטפנו את עצמו בכל כך הרבה שכבות ובנעליים לא מתאימות.

רשת Weshoes מציעה פתרונות הנעלה מעולים במיוחד לימים כאלו. weshoes היא יבואנית, מפיצה ומשווקת של מותגי הנעלה בינלאומיים מובילים עם שלל דגמים המתאימים לגברים נשים וילדים.

רשת החנויות של המותג נמצאת בפריסה ארצית רחבה ובתקופה מאתגרת זו אפשר להנות מקניות באון ליין כשהנעליים מגיעות בתוך ימים ספורים מרגע הקנייה.
לWeshoes אתר סחר נגיש וידידותי המעניק חווית קניה מיוחדת עם תודעת שירות גבוהה במיוחד.

בקולקציית החורף של הרשת ניתן לראות מגוון רחב של מגפיים ומגפונים, סניקרס ונעלי ערב לגברים ולנשים בטרנדים הבולטים בעולם האופנה שיתאימו בקלות לכל מזג אויר.

בין המותגים של הרשת ניתן למצוא, כמובן, את מותג הדגל Crocs – המותג האמריקאי שנחת בישראל ב 2005 חגג בעונה הקודמת 15 שנים לכפכפי הקלוג המיתולוגיים. המותג מציג העונה קולקציה חדשנית, אופנתית ונוחה מתמיד. קולקציית הלייט רייד עם הטכנולוגיה הכי מדוברת בעולם ההנעלה ממשיכה גם בחורף ומשאירה את CROCS על המפה, מדובר בקולקציה שמורכבת מנעליים קלות יותר, אסטטיות ונוחות יותר.

Blundstone – המגף האוסטרלי המקורי מ- 1870 כבר מזמן הפך לפריט חובה לנשים, גברים וילדים. המותג מציע קולקציה המשלבת אופנה, טבע ואורבניות כובשת. בנוסף למגפיים הקלאסיות העונה, כאמור, מצטרף למותג עיצוב חדש ומיוחד לנשים, מגפי Blundstone עם עקב.

Seventy nine – מותג הפרייבט לייבל של הרשת, ממשיך להפתיע ולחדש גם העונה.
בהמשך למגמה של העונה הקודמת, ניתן למצוא בקולקציה נעלי ערב לנשים וגברים, במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, בגזרות אופנתיות ונטולות מאמץ שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות.

בקולקצייה החדשה מבחר עיצובים חדשניים בשלל צבעים לחצאי מגף המתאימים לעונה זו.

היכנסו לאתר המכירה און ליין ותמצאו נעליים שיתאימו לכם לכל מזג אוויר וישדרגו לכם כל לוק www.weshoes.co.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן