מיזם ‘ביתרדייס’ יוצא לדרך

עיריית ביתר עילית משיקה זו השנה השנייה את פרויקט 'ביתרדייס' – במסגרתו יוכלו בעלי עסקים בעיר לקיים ימי מכירות מיוחדים לטובת תושבי העיר • השנה, בשל ההתמודדות עם נגיף הקורונה והעובדה שעסקים רבים נפגעו כלכלית – המיזם יתפרס על פני שבועיים ימים • רה"ע: "דווקא בעת הזו אנו מחזקים את בעלי העסקים, נרתמים לסייע להם, בתפילה שכולנו נצא בקרוב מהמציאות שמלווה אותנו בשנה האחרונה • כל הפרטים
לוגו ביתר דייס
לוגו ביתר דייס

צאו והתפרנסו זה מזה: מיזם ‘ביתרדייס’ (ימי ביתר) החל היום (א’) בביתר עילית, במסגרתו יכולים בעלי העסקים בעיר לקיים ימי מכירות מיוחדים, לטובת התושבים. המיזם יתקיים זו השנה השנייה ברציפות, כאשר הפעם, יוקדשו שבועיים שלמים לטובת העסקים, ימי המכירות וחגיגת הקניות.

העיר כולה התעטפה בדגלים מיוחדים לרגל האירוע, שלטי ענק נתלו ברחבי העיר ובמיקומים המרכזיים, כאשר מאות בעלי העסקים בעיר נרשמו למיזם, והודיעו כי יורידו מחירים בימי המכירות המיוחדים, לטובת תושבי העיר.

השנה, דווקא בשל המציאות הכלכלית הקשה שאיתה מתמודדים בעלי העסקים בעיר, הוחלט בעירייה לקיים את המיזם במשך שבועיים, מתוך מטרה לתת גב בשעה זו לבעלי העסקים בעיר, לעודד את הקניה בעיר ואף להביא קליינטים מחוצה לה.

בעירייה נערכו במעוד מועד, יחד עם פורום העסקים העירוני, לקיים את ימי המכירות המיוחדים. כלל העסקים בעיר נקראו להשתתף במיזם, במסגרתו הם קיבלו ערכת מיתוג, תיבת הגרלות וחוברת הדרכה לשבועיים שלפניהם.

בעירייה הסבירו כי מה שעומד מאחורי ההחלטה להאריך את ימי המכירות לשבועיים שלמים היה בין היתר הרצון להוביל להוזלת מחירים משמעותית באמצעות מבצעים שדוגמתם אין בשום הזדמנות אחרת.

בשבועיים ימי ‘ביתרדייס’ יוכלו להשתתף כלל תושבי העיר, כאשר בעירייה קוראים גם לתושבים מערים נוספות לבוא ולהשתתף במיזם, לטובת בעלי העסקים בעיר ותושבי העיר.

במקביל, פעילות חנוכה של העירייה תוקדש ברובה לטובת בעלי העסקים בעיר. המרכז הקהילתי בעיר עמל על הוצאת חוברת ייחודית ומפתיעה, שתגיע לבתי התושבים בעיר ותעודד את הסיוע לבעלי העסקים ואת הקניה בעיר. החוברת צפויה להיות מחולקת בערב חג החנוכה המתקרב.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין: “חז”ל אומרים שעניי עירך קודמים, ובוודאי בעת הזו, בה עם ישראל כולו מתמודד עם מציאות כלכלית לא פשוטה – החובה שלנו היא לסייע לבעלי העסקים בעיר, כאשר במקביל, גם התושבים ייהנו מהנחות משמעותיות בימי המכירות המיוחדים בעיר.

“אחרי חודשים ארוכים של מגבלות, רבים מבעלי העסקים והתושבים מרגישים היטב את הנזקים הכלכליים, ובשבועיים אלו ניתנת ההזדמנות לבעלי העסקים להשתקם, ולתושבים להנות מימי מכירות מוזלים וממבצעים של פעם בשנה. צאו והתפרנסו זה מזה!”.

אתר ביתר אונליין מלווה את מבצעי ביתר דייס באזור מיוחד עם המבצעים וההטבות דילים אונליין

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן