בית האופנה GOLBARY משיק את קולקציית סתיו חורף 2021 – 2020

שואפת לבנות את הטרנד שלך בעצמך? רוצה ליהנות מקולקציה שמשלבת את כל הסגנונות העדכניים? מחפשת גם פריטים על זמניים? הגעת לכתובת הנכונה! * את מוזמנת להכיר את הסטייל החדשני של בית האופנה GOLBARY לסתיו חורף 2021 – 2020
001_(38)
001_(38)

אין ספק שאופנה טרנדית היא דבר שמדבר אל לב כולנו, אבל תמיד יש מקום להוסיף טעם פרטי וטאצ’ אישי למלתחה שלנו. איך תעשי את זה בצורה נכונה?

עם GOLBARY את יכולה להרכיב לך קולקציית סתיו חורף מושלמת, לתת דרור לחלומות הכמוסים וליהנות מקולקציה אקלקטית המשלבת תערובת של טרנדים ופריטים על זמניים.

יצאנו לבדוק מה מציעה הרשת המובילה, ואילו פריטים יהיו חלק מהמלתחה שלנו בתקופה הקרובה. מוזמנת לעקוב יחד איתנו ולחזור עם שלל מרהיב…

חנויות הרשת הנוצצות מקדמות אותנו בברכה, מציעות את המילה האחרונה, ומכירות לנו סטייל חדשני נוסח בהשראת העיצוב במציאות המשתנה. הקולקציה החדשה מביאה אלינו את בשורת ההתחדשות, לכל אישה, בכל גיל ובכל מידה, יחד עם מוטיבים על – זמניים.  היא כוללת בתוכה את כל מה שנחוץ על מנת להרכיב מלתחה חדשה לעונה הקרובה. שלל הסגנונות, הבדים והגזרות,  מבטיחים לנו חורף יפה ומחמיא במיוחד.

פלטת הצבעים המרהיבה והעשירה שקורצת לנו מכל פינה, כוללת צבעים עדינים ורכים כמו: בז’, לבן, אפור בטון, שמנת, שחור ולבן, לצד גוונים דרמטיים ועמוקים כמו: סגול עמוק, כחול רויאל, ירוק בקבוק, חרדל ואדום יין. 

הליין משלב טרנדים שונים, וכולל פריטים שימושיים כמו: עליוניות נעימות, חליפות סריג מגוונות בנגיעות יהלומים או בטוויסט ספורטיבי.

מבט על המוטיבים השונים מגלה לנו גזרות טרנדיות ומעניינות בדמות כתפיים מודגשות עם דיגומי קפלים עשירים וכיווצים מלאי נפח באזור הכתפיים.

טרנד נוסף מציע את הפרינטים “החייתים”, שמוסיפים להיות איתנו גם בעונה זו: מעילי פוף קטיפתיים בפרינט מנומר, ג’קטים ג’ינס מנומרים, שמלות נשפכות בהדפסי זברה ועוד.

לצד אלו ניתן להתחדש עם מגוון רחב של מעילים: מעילי פוך עוטפים בגזרות over size בגזרות מחטבות המדגישות מותן ומעילים פרוותיים מלאי נוכחות בשלל גוונים והדפסים.

וכעת, לאחר שהחלטת על הלוק שלך, תוכלי להשלים את ההופעה עם מגוון אקססוריז תואמים: תיקי צד, תיקי ערב  וקלאץ’,  צעיפים בהדפסים שונים,  כובעים ומבחר אדיר של תכשיטים.

רגע לפני שאת קופצת לאחד מסניפי הרשת, הנה נתון נוסף שכדאי לך לדעת: המחירים בקולקציה החדשה נוחים במיוחד ומתאימים לכל כיס.

זה הזמן לבקר בחנויות  GOLBARY, או באתר www.golbary.co.il , ולחגוג את העונה החדשה עם חווית קנייה מפנקת וצבעונית ומשנה יפה במיוחד! 

שמלה ברשת גולברי – צילום טל טרי
Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן