שחק נא: שנה חדשה משחק חדש

Rush5000
Rush5000

לקראת השנה החדשה חברת שחק נא מציגה את המשחקים שיתנו לילדכם שעות של חוויה ולכם זמן להתפלל ברוגע לשנה טובה ומתוקה.

ג’ובאקו – משחק אסטרטגיה חדש מבית רבנסבורגר. המשחק מיועד ל 2-4 משתתפים בגילאי 8 ומעלה.

ג’ובאקו היא קופסת עץ המיועדת לאריזת אוכל ביפן. במשחק זה, ארבעה לוחות משחק לארבעה משתתפים, כאשר כל לוח מייצג קופסת ג’ובאקו. כל משתתף צריך לארוז בלוח המשחק שלו כמה שיותר מאכלים, המיוצגים במשחק באמצעות אריחי תמונה כפולים כמו בדומינו. המשחק מאתגר מאוד ודורש תכנון וחשיבה של מספר צעדים מראש. בהוראות המשחק תוכלו למצוא עוד ארבע גרסאות משחק למתקדמים. המשחק משווק בארץ על ידי חברת שחק נא.

שאלה טובה – משחקו של חיים שפיר שמגיע אלינו מבית רבנסבורגר. המשחק מיועד לשני משתתפים ומעלה בגילאי 6 ומעלה.

במשחק זה ניתן לשחק בזוג או בקבוצה, כאשר מטרת המשחק היא למצוא את האסימון האדום החבוי מתחת לאחד מאריחי התמונה. על המשתתפים לשאול שאלות של כן ולא בכדי לגלות את מיקום האסימון. המשחק משווק בארץ בעברית על ידי חברת שחק נא.

תפוס ת’חתול – משחק חדש מבית ThinkFun . המשחק מיועד לשחקן יחיד מגיל 8 ומעלה.

המשחק מכיל 40 חידות היגיון בארבע רמות קושי שונות. כל חידה מתייחסת לתעלול שביצע אחד החתולים ועליכם לפתור את החידה ולמצוא את החתול האשם. ThinkFun ידועה במשחקי החשיבה המצוינים שלה, תפוס ת’חתול, משחק מאתגר וכיפי עם חידות שונות ממה שהורגלנו עד היום במשחקי היחיד. השינוי מרענן ומוצלח במיוחד. המשחק משווק בארץ על ידי חברת שחק נא.

ציור בקוביות – משחק מבית Goliath ומיועד ל 2-6 משתתפים בגילאי 6 ומעלה.

בציור בקוביות תקבלו שלושה נסיונות לגלגל את הקוביות ולהעתיק את הציור שבקלפים באמצעות הצורות שעל גבי הקוביות. עליכם לאסוף 6 קלפים בשישה צבעים שונים כדי לנצח במשחק. כל צבע מייצג רמת קושי שונה. משחק קליל וכיפי משלב מזל עם חשיבה נכונה וקבלת החלטות. המשחק משווק בארץ על ידי חברת שחק נא.

מיקרוסקופ מדעי – מיקרוסקופ מדעי מתוצרת חברת  Clementoni, מיוצר באיטליה ומגיע אלינו על ידי חברת שחק נא. המיקרוסקופ איכותי במיוחד עם טווח הגדלה אופטי עד פי 600! הערכה מכילה חוברת הוראות בעברית עם כארבעים ניסויים שונים, כרטיסים מדעיים מאויירים עם הסברים בעברית ומגוון כלי עזר נוספים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן