רב המכר חוזר לחנויות

BQ5A5107
BQ5A5107

מתח ודרמה, עלילה משובחת עוצרת נשימה חוברים לספר 2020 שחיבר נויברגר לפני 12 שנה. שרשרת אירועים של תש”פ בה פתאום כל העולם משתנה ברגע. פתאום הכל חשוך וכבה, סדרת מתקפת טרור מתואמת על יבשת אמריקה, שהופכת את העולם כולו על פיו. מה שהיה – הוא לא שיהיה עוד.

רוי ולאה רעייתו במירוץ נגד הזמן. הם נמלטים באופניים עם תרמילים על כתפיהם אל חשכת הלילה ופותחים במסע לחיפוש ילדיהם. הם רוצים להגיע לארץ הקודש, ועוברים מסע מלא בסכנות, חוצים אזורים אפופי להבות, נאבקים עם אויבים ורואים את יד השם.

כשהקורונה פרצה לחיינו, מן הסתם גם אתם קראתם בהתפעלות: “איך זה יכול להיות?” איך ייתכן שלפני 12 שנה, כתב ר’ רוי נויברגר את ספרו 2020 ובו הוא תיאר בפרוטרוט איך סוף העולם מגיע, ובסופה הגאולה. גם הוא לא די יין שהספר שכתב יספר את הסיפור של היום בחלקו הגדול 

בספר הוא סיפר על שנת תש”פ השנה שאנו בעיצומה, ותיאר תיאור שנשמע אז בדיוני ומופקע, אבל היום כל ילד מכיר ויודע – מגפת הקורונה.

הספר שהיה עתידני, הופך היום לספר אקטואלי ועכשווי. ספר חובה שהיה בשעתו רב מכר וחוזר היום לראש מהדורות רבי המכר בזכות היותו ספר מתח משובח, מלא בתובנות ובערכים יהודיים מדהימים.

זה הספר שאתם חייבים לעצמכם בימי הקורונה. לקרוא, ליהנות, לחוות, להיטלטל ולהתחזק מאוד!

הספר בהוצאת ספרים פלדהיים להשיג ברשת חנויות יפה נוף פלדהיים ובכל חנויות הספרים

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן