מתכוננים יחד לשבת קודש

מיזם ייחודי של עיריית ביתר עילית: פעילות טלפונית לילדי העיר, שמתקיימת מדי ערש"ק, במסגרתה הילדים זוכים לשמוע וורטים וסיפורים מרתקים על פרשת השבוע, ומשתתפים בחידון טרויה בשידור חי ואף אומרים את 'שיר השירים' בצוותא
shutterstock_1027432609
shutterstock_1027432609

פרויקט מיוחד של עיריית ביתר עילית מזמין את ילדי העיר להשתתף בפעילות טלפונית ראשונה מסוגה, במסגרתה משתתפים הילדים בפעילות חינוכית, מדי יום שישי, ערב שבת קודש.

המיזם שיצא לדרך בשיתוף עם המרכז הקהילתי בעיר, כאשר ילדי העיר נקראו להתקשר לקו מיוחד בו נרשמו לפעילות. ביום שישי האחרון, בשעה ארבע אחה”צ, יצא הפרויקט לדרך, כאשר רה”ע הרב מאיר רובינשטיין פתח את המיזם באמירת ‘וורט’ לרגל פרשת השבוע. רה”ע אף בירך את הילדים המשתתפים במיזם, וחיזק את ידיהם בימים אלו בהם מתמודדים כולם עם החשש מגל שני של הנגף.

בהמשך שמעו הילדים סיפורים ודברי תורה מרתקים על פרשת השבוע שנאמרו ע”י המחנך הנודע הרב קלמן רוזנגרטן שליט”א. לאחר מכן התקיים חידון טריוויה בשידור חי, שאף נשא פרסים.

מיד לאחר החידון החלה אמירת ‘שיר השירים’ בצוותא, כאשר ילדים מכל רחבי העיר משתתפים בה ביחד.

“המיזם החשוב הזה נועד להכין את הילדים לקראת שבת קודש”, סיכם רה”ע, “אנו שמחים מאד על ההיענות הרבה. מיזם זה יוצא לדרך בתקופה בה כולנו זקוקים לישועות, ובוודאי שתפילתן של תינוקות של בית רבן מסוגלת לפתוח שערי שמים ולהביא להסרה של הנגף מעלינו”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן