מנכ”ל משרד התקשורת בביקור בביתר עילית: “גובש מתווה לפתרון בעיית הקליטה הסלולארית בעיר”

בביקור מקצועי שהתקיים השבוע בעיר, בהשתתפות מנכ"ל משרד התקשורת, קמ"ט תקשורת ונציגי חברות הסלולר, בהשתתפות בכירי הנהלת העיר גובש מתווה לפיו יוקמו אנטנות סלולאריות נוספות בעיר, שייתנו מענה למצוקה הקשה של תושבי העיר # מנכ"ל משרד התקשורת נתנאל כהן: "האחריות שלנו היא לדאוג לרווחת תושבי ביתר עילית. המתווה שעליו הסכמנו יביא לפתרון לטובת התושבים # רה"ע: "המצוקה היא בלתי נסבלת. אנו מקווים שהמתווה המוצע יביא בע"ה פתרון אמיתי"
מנכ"ל משרד התקשורת בסיור | דוברות עיריית ביתר
מנכ"ל משרד התקשורת בסיור | דוברות עיריית ביתר

לרווחת התושבים: השבוע התקיים ביקור מקצועי בעיר ביתר עילית בו השתתפו מנכ”ל משרד התקשורת, נתנאל כהן, קמ”ט תקשורת במנהל האזרחי דוד כהן, בכירי חברות הסלולאר ‘פלאפון’, ‘פרטנר’ ו’סלקום’, יחד עם בכירי הנהלת העיר, במטרה לאשר את המתווה שעליו עמל מנכ”ל העירייה בני שוורץ יחד עם בכירי חברות הסלולר במסגרתו יינתן מענה לבעיית הקליטה שממנה סובלים רבים מתושבי העיר.

כידוע, בביתר עילית ישנה מצוקה קשה מאד בכל הנוגע לקליטה הסלולארית בעיר. הבעיה נובעת בין היתר ממחסור באנטנות ומהטופוגרפיה המורכבת של העיר. הבעיה התעצמה עוד יותר בתקופה האחרונה, בה התמודדו תושבי העיר עם נגיף הקורונה, כאשר עשרות מוסדות חינוך בעיר עברו ללימוד מקוון באמצעות הטלפון. בעיות הקליטה גרמו לכך שתלמידים רבים לא יכלו להשתתף במיזם החינוכי.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין הנחה את הצוותים המקצועיים בעירייה למצוא את הפתרונות הייעודיים לבעיה קשה זו. מנכ”ל העירייה, בני שוורץ, נפגש עם נציגי כל חברות הסלולר, בדרישה למצוא פתרונות שישימו סוף לבעיית הקליטה.

אחרי שבועות ארוכים של פעילות במישורים שונים, כונסו הצוותים המקצועיים, יחד עם מנכ”ל משרד התקשורת וקמ”ט תקשורת, לביקור בעיר. רה”ע הוביל את הסיור באזורים הרלוונטיים בהם ניתן להקים אנטנות.

בסיומו של הסיור כונסה ישיבה מיוחדת, שבסיומה הוכן פרוטוקול מסודר עם לוחות הזמנים שבהן יקימו החברות אנטנות נוספות בעיר, שיביאו לפתרון מירבי לבעיית הקליטה.

רה”ע ביקש להודות למנכ”ל משרד התקשורת, שמסיים את תפקידו בימים הקרובים, ועדכן את הנוכחים כי שר התקשורת הנכנס, יועז הנדל, התקשר לרה”ע ואמר כי הסיכומים עם המנכ”ל היוצא יכובדו על ידי המשרד והשר יעקוב אחר הביצוע.

מנכ”ל משרד התקשורת סיכם ואמר: “רה”ע וצוות העירייה עמלו באופן יוצא מן הכלל להביא את הפתרונות הייעודיים”, “לא שמו לנגד עיניהם שום שיקול כלכלי, ופעלו כדי להביא לפתרון. המתווה שעליו הסכמנו יביא בהקדם לפתרון לבעיות הקליטה בעיר”.

רה”ע: “מודה למנכ”ל המשרד ולשר הנכנס יועז הנדל, על שיתוף הפעולה, וכמובן לנציגי חברות הסלולר שנכנסו ופעלו בשיתוף עם העירייה למציאת פתרון לבעיית הקליטה בעיר. כולי תקווה כי בעז”ה בקרוב נרגיש כולנו את השינוי”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן