המשביר מציג חווית שופינג בינלאומית בלי לטוס לחו”ל

TAX FREE: אתם מוזמנים לחגיגת קניות מעולם אחר, חווית חו"ל אמיתית; לא צריך להגיע לדיוטי פרי במשביר הכל כולל הכל ללא מע״מ בנוסף להנחות הקיימות וגם מוצרים שווים ב-200$ בלבד בלי לעלות על מטוס!
המשביר לצרכן שופינג בינלאומי (2)
המשביר לצרכן שופינג בינלאומי (2)

תכננתם טיסה לחו”ל לבילויי קניות והקורונה טירפדה לכם את החלום?

‘המשביר לצרכן’ מביא לכם את חו”ל לכאן!  בואו לערוך את כל הקניות של מיטב המותגים הבינלאומיים בניחוח חו”ל ובחוויה השמורה לבירות האופנה בעולם –במשביר לצרכן!

אחרי תקופה מאתגרת רשת  ‘המשביר לצרכן חוזרת’ ובגדול עם מבצעים  שתרגישו בזכותם שאין צורך לטוס לחו”ל, כדי להרגיש אווירה קסומה של חו”ל ובענק: קבלו מגוון פריטים מהמחלקות המובילות ללא מע”מ על הכל כולל הכל.

במשביר, רשת חנויות הכולבו הגדולה בישראל הנמנית על החברות המובילות בתחום האופנה, ספורט, קוסמטיקה, תכשיטים, חשמל והמסחר הקמעוני בארץ, הכינו לכם מבצעים והטבות מיוחדות באווירה בינלאומית אמיתית, גיחה חווייתית לארץ אחרת בלי להחתים דרכון!

שימו לב, בין התאריכים  10-17.06.2020 יתקיים במשביר מהלך חובק עולם. כל סניף ילבש חזות בניחוח דיוטי פרי וישדר לקונים את המסר: “חו”ל זה כאן במשביר לצרכן!”

בכניסה יחולקו דרכונים עם הנחות למחלקות שונות. בנוסף נציע ללקוחות חברי המועדון שלנו מוצרים שווים רק ב-200$ (= 700 ₪) כגון: מכונת נספרסו לטיסימה 1, שואב אבק שארק, מכונת גילוח פיליפס, מייבש כביסה, מגהץ קיטור טפאל , סט שלישיית מזוודות JEEP, מנקה חלונות חשמלי ועוד. נזמין את לקוחות המועדון ליהנות ולספוג את האווירה החו”לית המשכרת, ללא צורך לטוס ולהסתכן, ובמחירי חו”ל נמוכים.

כל המחלקות ישתתפו במבצע ללא מע”מ: קוסמטיקה, אופנת נשים, אופנת גברים, ספורט, ילדים, תכשיטים, הנעלה, הלבשה אישית לגבר ולאישה, אביזרי אופנה, כלי בית, טקסטיל, חשמל ועוד.

ההנחות תקפות עבור חברי מועדון ומצטרפים חדשים בלבד!

מוזמנים לעקוב אחר המבצעים חסרי התקדים במשך שלושת החודשים הקרובים. עם השקה חגיגית וקסומה.

המבצע יתקיים בכל  37 סניפי הרשת בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן