‘ליטוב’ – אירוח בניחוח יוקרתי וקסום

אירועים וכנסים – נפגשים ב'ליטוב' במרכז ירושלים המקום היוקרתי, המושקע והמושלם שיעשה את האירוע שלכם לחוויה קסומה ומופלאה. והכל על פי התקנים והנחיות משרד הבריאות
IMG-20190520-WA0012
IMG-20190520-WA0012

הקורונה לא תהרוס לכם את האירוע, בזכותה רק תכירו חגיגות מופלאות יותר.

אין צורך לדאוג, אין צורך להיכנס למתח ולהתעסק בשאלה, איפה עורכים את שמחת הכלולות היום והיכן חוגגים את בר המצווה המתוכננת כבר 13 שנה  – מלון הבוטיק היוקרתי ‘ליטוב’ שבירושלים מציג חופשה זוגית במחירים אטרקטיבים וגם אירועים מיוחדים, מותאמים לתקופה המאתגרת

את ‘ליטוב’, מלון הבוטיק היוקרתי שבמרכז ירושלים, הפועל בסטנדרטים הגבוהים ביותר שהפך למותג בתחום המלונאות –  אין צורך להציג. במלון פועל אולם אירועים מרהיב ומיוחד, העומד בתקנות משרד הבריאות  ומציע לכם לערוך את האירוע שלכם בסטנדרטים היוקרתיים והמקצועיים הידועים ש’ליטוב’ פועל על פיהם.

למלון סניף נוסף הממוקם במקום קסום ומופלא ברובע היהודי, ופועל באותם סטנדרטים מוקפדים של טעם ויוקרה, ומיועד לכל מי שחוגג שמחה מכל סוג שהוא – מחתונה, עבור דרך אירוסין, בר מצווה ובת מצווה וכלה בברית או בריתה, בשבת חתן או בשבע ברכות וכל חגיגה – ומיועד למי שמעדיף לערוך את השמחה שלו סמוך למקום המקדש.

ליטוב בגלל היוקרה והחדשנות

בימים אלו זוגות רבים חוגגים במתכונת של חתונה ביום שישי. מלון הבוטיק ‘ליטוב’ מציע לשכור את כל חדרי המלון למשפחה לשבת חתן או לשבע ברכות. למלון כשלושים חדרים וקומת סוויטות מפוארת שכוללת מטבח וכל הציוד הדרוש למשפחה החרדית, כמו מיטות, לולים, כסאות לתינוק ועוד.

הציוד במלון חדיש, מודרני ויוקרתי, ברמה הגבוהה ביותר שניתן לקבל.

‘ליטוב’ בגלל היופי והעיצוב המוקפד

כבר כשנכנסים ללובי המעוצב בטוב טעם, מבינים שהגענו למקום מעולם אחר. העיצוב המוקפד ממשיך בחדר האוכל, בחללים, בקומות ובחדרים. גולת הכותרת היא האולמות – הנשימה נעתקת מגודל ההשקעה שהתבצעה בהם מהמסד ועד לטפחות. התקרה המסוגננת, השנדלירים החדישים מוסיפים אווירה ונופך, המנורות המעוצבות והרצפה והשטיחים היפהפיים והמושקעים, משתלבים בריהוט החדש והיוקרתי במיוחד – ויוצרים אירוע מרשים ביותר.

את האירוע שלכם תערכו לטעמכם, סביב שולחנות ערוכים, או עם בר קבלת פנים, במבנה תיאטרון או במבנה כיתה, על פי אופי האירוע והכינוס הספציפי.

‘ליטוב’ בגלל היחס והאווירה

צוות המלון ואולמות האירועים המקצועי והמסור, ידאג לאווירה המרשימה והמקצועית. תוכלו לשכור את האולם ולהביא קייטרינג כרצונכם, או לבחור תפריט מושקע ואיכותי לטעמכם, מבית ‘ליטוב’, בהשגחת העדה החרדית.

כשהתעניינו על עריכת אירוע משפחתי, צוות של מנהלים סייע לנו בהזמנת האירוע ובהפניה לספקי שירות על פי הצורך. צוות מטבח האירועים יצא מגדרו והציע לנו מגוון גדול של תפריטים נפלאים המתאימים לכל סוגי הקהל, תוך שמירה על רמת קולינרית ייחודית וטעם טוב ומשובח שרק ב’ליטוב’ יודעים להפיק.

במלון הבוטיק ‘ליטוב’ מציעים מגוון גדול של אפשרויות לעריכת אירועים, החל מעשרה משתתפים בלבד ועד לעשרות  משתתפים, בהתאם לתקנות משרד הבריאות.

כבר אין מקום לדאגה ולשאלה איפה יתקיים היום האירוע שלנו – גם הכינוס או האירוע שלכם יכולים להתקיים ב’ליטוב’!

‘ליטוב’ – החופשה המושלמת

הייתם באירוע ב’ליטוב’ והתלהבתם? אתם רוצים לצאת לחופשה קסומה להשתחרר מכל הלחץ והעומס של התקופה?

‘ליטוב’ מציע לכם חופשה זוגית באווירה ירושלמית קסומה בחדרים המציעים פינוק ונוחות ברמה הגבוהה ביותר עם ארוחת בוקר עשירה בהשגחת בד”ץ העדה החרדית. המלון הממוקם במרכז העיר, סמוך ונגיש לאתרי תיירות ונופש רבים, מאפשר חופשה זוגית או משפחתית מושלמת, ומציע לכם לבוא ולצבור כוחות בירושלים, באווירה רגועה וקסומה. 

אל תחמיצו את ההזדמנות לחופשה באחד משני בתי המלון של ‘ליטוב’ במרכז ירושלים או ברובע היהודי. בואו לצבוע את החופשה שלכם בגוונים רגועים של שלווה ויוקרה, רוגע ופינוק מושלמים!

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן