קולקציית קיץ 2020 של ‘ורדינון’ בחנויות מבחר דוגמאות עדכניות וסגנונות ייחודיים

מגוון ענק וייחודי של קולקציות מצעים וכלי מיטה לעונות האביב והקיץ 2020 מחכה לכם בחנויות 'ורדינון'. הקולקציות כוללות דוגמאות עדכניות, טקסטורות חדשות ומגוון מוצרים משלימים בסגנונות ייחודיים ובאיכות חסרת פשרות
יחצ1
יחצ1

מה בסך הכל ביקשנו אחרי יום ארוך, עמוס ומעייף? טיפת שלווה ופינה נעימה להניח עליה את הראש ופשוט – לנוח. בדיוק על רגעי הקסם האלה חשבו בצוות ‘ורדינון’ כשהרכיבו את קולקציית הקיץ – בבחירת איכות הבדים  – שתאפשר כביסה קלה ושימוש חוזר ועדיין שהמצעים יראו תמיד כמו חדשים, בבחירת הטקסטורות – שיהיו נעימות למגע ויתאימו למזג האוויר הקיצי בארץ, בבחירת הצבעוניות שתהיה נעימה לעין ומשובבת נפש ובבחירת מגוון פריטי הלבשת הבית שבחנויות רשת ‘ורדינון’. כולם יחד יוצרים את האווירה המתאימה לרוגע ולשלווה שכל כך חשובים לנו.

ועכשיו, ב ‘ורדינון’, הרשת המובילה להלבשת הבית, מבצעים משתלמים במיוחד ובכלל זה 40% הנחה בקניית 2 פריטים ומעלה  ועוד שלל מבצעים על מגוון רחב מאד של סדרות כלי מיטה, שמיכות, מגבות, שטיחי אמבט ועוד.

וכשאנו בעיצומה של עונת החתונות מציעים ברשת ‘ורדינון’ מבצעי נדוניה בלעדיים, עם הנחת ענק!  60% הנחה (בקניה של מינימום 6 מוצרים בשווי של 1500 ₪ ) על כל החנות, כולל קולקציות חדשות.

מוזמנים ליהנות ממוצרים סופר איכותיים ומקניה סופר משתלמת באחת מחנויות ‘ורדינון’ ולהתברך שוב ב’מזל טוב’. המבצע בתוקף עד (30.6.2020) ח’ בתמוז שת”פ.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן