ובאו כולם בברית יחד: הערכות לחג השבועות בביתר עילית

חזו חזו: ביוזמת העירייה חולק שי חגיגי לכל התושבים, הכולל דיסק שמע של מעמד 'קבלת התורה שבע"פ ההיסטורי' שהתקיים בעיר במעמד סיום הש"ס # לשי צורפה חוברת מאמרים מיוחדת וסדר אקדמות מהודר # לרגל החזרה לבתי הכנסת בעירייה יצאו בקמפיין מסיבי: "לא מדברים בשעת התפילה"
ערכת שבועות | עיריית ביתר
ערכת שבועות | עיריית ביתר

קיבלוה באהבה: ערב חג השבועות, חולק שי לכל בית בעיר, כדי לקבל את התורה מתוך שמחה ודבקות. בשקית שהונחה על סף כל בית בעיר ניתן לתושבים דיסק מיוחד של מעמד ‘קבלת התורה שבע”פ ההיסטורי’ בעיר, שהתקיים לרגל סיום הש”ס תש”פ. נגינות שמחת התורה בניצוחם של בעלי המנגנים המפורסמים הפכו לאחד מסמלי שמחת התורה בעיר, ולרגל חג מתן תורה הוחלט בעירייה להביא את שירת התורה לכל בית ובית בעיר.

לשי החגיגי צורפה חוברת מיוחדת פרי עטו של הסופר הנודע הרה”ח ר’ מתתיהו דייטש שליט”א, מתושבי העיר ובעל המחבר של סדרת ‘שבת טיש’. בחוברת הובאו מאמרים שנכתבו במיוחד לרגל חג מתן תורה. כמו כן, צורף סדר ‘אקדמות’ מבואר ומפואר שישמש את רבבות תושבי העיר בליל החג – ליל השימורים בו ישובים אלפי בני ישראל ועוסקים בחדוותא דיליה.

לקראת החזרה אל בתי הכנסת והיכלי התורה, הוחלט בעירייה לצאת בקמפיין מסיבי שקורא לציבור להקפיד מאד שלא לדבר בשעת התפילה. ברחבי העיר נתלו שלטים שקוראים לציבור להקפיד על כבוד בית ה’ ובמיוחד בשעת התפילה, וגלויה מיוחדת עם הקמפיין צורפה אף היא לשי שהגיע לכל בית בעיר.

הקמפיין עלה לאור העובדה ש’גורשנו’ מבתי הכנסת, משכך, ביקשו בעירייה לחדד את המסר החשוב שחלחל בימים האחרונים אל כל בית ובית בעיר.  

כמו כן, לקראת החג התקיימה ישיבת הערכות עם כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה. במהלכה סוכם כי המשטרה תיערך בהתאם לליל השימורים ותפעל ביד קשה נגד כל גורם שינסה לפגום בשמחת החג האופפת את העיר.

רה”ע: “אנחנו ניגשים אל חג השבועות בהתרגשות רבה, כאשר בחסדי שמיים נפתחו בתי הכנסת ואנחנו יכולים לשוב ולהתפלל לפני השי”ת בהיכליו. לקראת חג מתן תורה אנו מביאים את צלילי שמחת התורה אל כל בתי העיר, ואת מאמרי הקודש לטובת כלל תושבי העיר. ובאו כולם בברית יחד!”.

להורדת הדיסק המיוחד לחץ כאן

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן