מוזמנים לחגוג את חוש הריח עם גלייד

קולקציית מבשמי האוויר של גלייד מתאימה לשימוש בכל חדרי הבית וחללי העבודה מגוון הניחוחות מאפשר לכל אחד לבחור את זה המועדף עליו ולייצר לעצמו סביבה נעימה יותר לשהות בה.
גלייד | צילום יחצ
גלייד | צילום יחצ

בניגוד גמור לאופיו הסקרן של חוש הריח, הוא נאלץ כבר שבועות להסתתר מאחורי מסכות כמעט בכל יציאה החוצה. אז כשאתם בבית או במשרד, לא תתנו לו ליהנות?

מותג בישום הבית ‘גלייד’ מזמין אתכם להתפנק עם סדרת האירוסולים החדשים: תרסיסים סופר-איכותיים לבישום אוויר ב-7 ניחוחות קסומים, שיהפכו כל רגע , בכל פינה בבית או במשרד – לחוויה.

גלייד אירוסול 300 מ”ל מרענן פינות בשניות ומותיר שובל  של ריח נפלא לאורך זמן. הוא עוצמתי, נלחם בהצלחה כנגד הריחות הקשים ביותר שנמצאים לעיתים בבית או בחלל עבודה בו אנו שוהים ומצטיין בהתזה נקייה ללא שאריות או צורך בניגוב.

קולקציית המטהרים של גלייד  פורצת  את גבולות חדר השירותים והם מתאימים לשימוש בכל חדר. מגוון הניחוחות- מענגים במיוחד, שואבים השראה מעולם הבישום היוקרתי ומועשרים בשמנים חיוניים. כולם דומיננטיים אבל לא מדי כך שמחד הם ישתלבו בחיים שלכם ומאידך הם  לא ישאירו אף אף אדיש. 

דוקא עכשיו, כדאי להוסיף משהו חדש לאוויר. ומה יותר קל ומהיר מהעשרת האווירה המשפחתית בעזרת ריחות טובים? תרסיסי האיכות של גלייד, יחד עם מטהרי האוויר המוצקים והאוטומטיים שבסדרה, מעניקים לכם דרך מרעננת לעורר רגשות נעימים וזכרונות לשנים. בחרו את הפורמולות האהובות עליכם ותנו לחוש הריח ולמצב הרוח לחגוג.

את מוצרי גלייד ניתן להשיג בחנויות הפארם וברשתות השיווק המובילות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן