ערב הוקרה מרגש למתנדבי ידידים בביתר

עם החזרה לשגרה, קיימו מנהלי ידידים סניף ביתר עילית ערב הוקרה מרגש עבור מתנדבי הסניף • בין הנוכחים: ראש העיר, מאיר רובינשטיין, ומנכ"ל ידידים, ישראל אלמסי • ויהי אחר המבול
צילום: דוברות ידידים
צילום: דוברות ידידים

בימים בהם מדינת ישראל מתַרגלת חזרה לשגרה זהירה – לאחר שבועות ארוכים של סגרים מלאים וחלקיים, יש מי שזוכר את תרומתם הכבירה של עשרות מתנדבי ידידים סניף ביתר עילית. מיום פרוץ משבר הקורונה, עסוקים מתנדבי הסניף, בשינוע אלפי חבילות מזון עבור משפחות נזקקות, תרופות לקשישים, משחקים למשפחות ברוכות ילדים, זאת בנוסף לפעילות השגרתית בהגשת סיוע בדרכים ובבתים למאות נהגים ונהגות בעיר ומחוצה לה. פעילות המתנדבים זכתה להתפעלות רבה בקרב לשכת ראש העיר והאגפים השונים בעירייה.

השבוע (א’) קיימו עבורם יעקב דינין, מנהל מחוז ירושלים, ויענקי גרינוולד סג”מ ביתר עילית ערב הוקרה מרגש, אשר הוקדש כולו לאמירת תודה למאות המתנדבים ובנות זוגם על ההשקעה הרבה בשבועות האחרונים. כבדו בנוכחותם מנכ”ל הארגון, ישראל אלמסי; מנהל מחוז ירושלים, יעקב דינין; ראש העיר, מאיר רובינשטיין; מנהל קשרי קהילה לציבור החרדי בקופת חולים ‘מאוחדת’, משה ברים ואישים נוספים.

ישראל אלמסי סיפר לנוכחים על השתלשלות האירועים: “יום לאחר חג הפורים מדינת ישראל הבינה כי מתפתח פה משבר בסדר גודל שלא ראינו קודם, אספנו את מנהלי המחוזות והסניפים, ויחד עם פיקוד העורף וגופים לאומיים נוספים הגדרנו לעצמנו מטרות. עם מטרות אלו הלכנו לאורך כל השבועות האחרונים. מטרת העל שלנו הייתה שאנחנו לא אומרים לאף אחד לא! כל מי שמבקש מאיתנו עזרה – יקבל. ובזכותכם, מתנדבי סניף ביתר האלופים, השגנו את המטרה. שינעתם בימים קשים ובשעות לא שעות אלפי חבילות מזון, שנתרמו על ידי ראש העיר, לבתי נזקקים, הבאתם אור ושמחה לבתים של משפחות ברוכות ילדים, סיפקתם לילדים משחקים וערכות יצירה, והכול עם חיוך מאוזן לאוזן. על זו גאוותי, ועל זו גאוות מדינת ישראל”.

את ברכתו של סמנכ”ל הארגון, לייזי שטרן, הביא מנכ”ל הארגון. שטרן, שנעדר מהאירוע עקב שמחה משפחתית, ביקש להודות למתנדבים ולנשותיהם: “אנחנו אנשי שטח, אנחנו יודעים לעשות את העבודה מצוין, אבל שאפו מיוחד מגיע לנשים שלכם שהקריבו המון בכך שאפשרו לכם לעזוב את הבית בימים מורכבים כאלו, והכול בכדי שתוכלו לסייע לעוד משפחה נזקקת. הערב הזה הוא בעיקר עבורן. דאגנו להן לשי צנוע כאות הוקרה על ההקרבה הרבה שגילו בשבועות האחרונים ובכלל”.
ראש העיר, מאיר רובינשטיין, ביקש אף הוא להודות למתנדבים הרבים ובראשם יעקב דינין ויענקי גרינוולד על העזרה והתושייה שגילו המתנדבים בשטח.

משה ברים, מנהל קשרי לקוחות מגזר חרדי בקופ”ח מאוחדת, סיפר לנוכחים על ההיכרות ידידים לאחר שגלגל רכבו התפנצ’ר בכביש מספר 1. “תוך כמה דקות, הגיעו שני מלאכים בצהוב, החליפו גלגל ושחררו אותי לדרכי”, הוא שיתף את הנוכחים בהתרגשות. במהלך הערב נהנו הנוכחים מהרצאה שכללה חוויה התנסותית מפזיותרפיסט מטעם ‘מאוחדת’, במהלכה למדו המתנדבים על הדרך הנכונה להחליף גלגל תוך שמירה על בריאות הגוף.

במהלך הערב נהנו המתנדבים מסעודה בשרית כיד המלך אשר בהכנתה שקד שמעון קדוש, מנהל ‘בונים נכון’, ומדברי ברכה ותודה מאישי ציבור, ביניהם יהודה דייטש, עוזרו של ראש העיר; יהודה עוביידי, סגן ראש העיר; מנהל איחוד הצלה בביתר, שמשי גרוסברגר ועוזרו יוסי רייניץ; דוד שפירא, מח”ט עציון; יקי אברג’ל, סמח”ט עציון ואישי ציבור נוספים.

בנוסף לשי האישי אותו קבלו המשתתפים, בסיום הערב זכו חלקם לשוברים מפנקים מבעלי ‘קפה גרג סניף גוש עציון’. הנהלת הסניף בקשה להודות למתנדבים על התגייסותם בימי המשבר והעניקה להם בתרומה שוברים בשווי מאות שקלים אשר יכובדו ב’קפה גרג סניף גוש עציון’.

יצחק יונה, דובר הארגון: “ארגון ידידים הוקם במטרה לתת מענה לאזרחים שנתקעים בדרכים ובבתים, בחילוץ ילדים מרכבים נעולים וחילוץ לכודים ממעליות. מאז פרוץ נגיף הקורונה, נרתם הארגון למשימה הלאומית והיווה כוח עזר משמעותי במלחמה בנגיף. הארגון פעל במספר אופנים, הן במתן מענה לבקשות ישירות של אזרחים באמצעות המוקד הטלפוני שלנו, והן באמצעות שיתופי פעולה עם הגופים העירוניים בעשרות ערים ברחבי הארץ”.

להצטרפות לארגון ולבקשת סיוע חייגו: 0533131310

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן