בברכת המרא דאתרא: נחנכה השלוחה החדשה של מחלקת הרווחה בביתר עילית

וכי ימוט אחיך: מחלקת הרווחה של עיריית ביתר עילית שעובדיה עמלו בחודשים האחרונים כדי לסייע למשפחות המתקשות בעיר – חנכה השבוע את השלוחה החדשה של המחלקה • את המעמד כיבד בנוכחותו מרא דאתרא הרה"ג רבי חיים וייס שליט"א שקבע מזוזות במקום ובירך את צוות העובדים המסורים
PHOTO-2020-05-07-20-19-27
PHOTO-2020-05-07-20-19-27

אחרי חודשים של עבודה מאומצת במיוחד, במהלכן נרתמו עובדי מחלקת הרווחה של עיריית ביתר עילית לטובת המשפחות המתקשות בעיר – נחנכה השבוע השלוחה החדשה של המחלקה. העובדים הסוציאליים והמתנדבים, הנהלת המחלקה ושאר העובדים נרתמו בחודשים האחרונים לסייע למאות משפחות בעיר, שנזקקו לסיוע רווחה.

בין היתר, אנשי הרווחה היו שותפים בחלוקת המזון למשפחות, כאשר במשך ימים ולילות עבדו וסייעו לכל פונה, במטרה להקל את ההתמודדות עם נגיף הקורונה.
השבוע, עם הרגיעה היחסית בהתפשטות הנגיף, נחנכה השלוחה החדשה של המחלקה. האגף כולל חדרים מפוארים ומותאמים לצרכים, תוך שמירה על פרטיות וברגישות המתבקשת.

את המעמד כיבד בנוכחותו מרא דאתרא הרה”ג רבי חיים וייס שליט”א, שקבע מזוזות במעמד המיוחד. “המלאכה שאתם עושים, יקרה וחשובה, ושכרכם הרבה”, בירך הגר”ח את העובדים.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין הודה אף הוא לעובדי המחלקה והוסיף כי: “בימים בהם הנגף פשט, הוכחתם את מסירותכם לטובת תושבי ביתר. האגף החדש יאפשר לכם להעצים עוד יותר את פועלכם החשוב והמבורך. המשיכו בעשייה שלכם, אנחנו מודים לכם על כל פעולה ופעולה, ונמשיך לתמוך בפעילותכם המסורה למען התושבים”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן