יוזמת תושבים: מחאה בעקבות בעיות קליטת הסלולר בביתר

IMG_20200425_230242_861
IMG_20200425_230242_861

את בעיות קליטת הסלולר בביתר אין תושב שלא מכיר, כעת תושבים בעיר יצאו לפעולה מול הגורמים השונים כדי להביא לשינוי בטופס שהתפרסם ברשתות החברתיות נאספו בתוך יממה מעל 2,500 חתימות של תושבים בעיר הקוראים לקברניטי העיר ולמשרד התקשורת להביא לסיום משבר הקליטה לטובת התושבים.

במכתב שנשלח לשר התקשורת חה”כ דוד אמסלם ולראש העיר מאיר רובינשטיין והגיע לביתר אונליין כותב יוזם המכתב שרגא הופמן בשם התושבים “מזה מספר חודשים תושבי העיר ביתר עילית סובלים מקשיי קליטה סלולרית בכל חברות הסלולר” שרגא מציין “מעבר לסבל הנגרם בשל קשיי הקליטה, גם מבחינה בריאותית, הקרינה בצד של הסלולר מתגברת ועלולה לפגוע בבריאותם של התושבים.

במכתב מזכיר שרגא הופמן כי “בימים אלו כאשר השימוש בטלפון הסלולרי נועד גם ללמידה מרחוק של ידי העיר הבעיה יותר קשה ומתעצמת” ומסיים בבקשה לקיום פגישה/ שיחה טלפונית בה יוצג לוח זמנים לסיום המשבר”

מעיריית ביתר עילית נמסר בתגובה: ״בעיית הקליטה הסלולרית בעיר היא מהקשות איתה נאלצים התושבים להתמודד. פעלנו במשך תקופה ארוכה מול חברות הסלולר בדרישה להתקין אנטנות נוספות בעיר שייתנו מענה ופתרון לבעיה.
לצערנו, חברות הסלולר אינן מוכנות להשקיע בהקמת אנטנות משיקולים תקציבים. בהנחיית ראש העיר נעשו כמה פניות לשר התקשורת- כולל בשבוע האחרון- כדי שיפעל מול חברות הסלולר.
אנו נמשיך לפעול בכל הכלים שבידינו כדי להביא רווחה במישור זה לתושבי העיר. בימים בהם איום הקורונה מרחף מעל לכולנו- היעדר קליטת סלולר איכותית מסכנת חיים, פשוטו כמשמעו.
בנוגע למכתב שנשלח לראש העיר ולשר התקשורת: רה״ע מעודד את הפניות ובטוח שבשיתוף פעולה בין הפונים לרשות- יימצא הפתרון שיביא את חברות הסלולר להתקין את האנטנות האמורות. מנהל לשכת רה״ע שוחח עם יוזמי המכתב מתוך מטרה לשתף פעולה ולמצוא את הנתיבים הטובים ביותר במאבק חשוב זה, ושיתוף הפעולה יימשך לטובת כלל תושבי העיר״.

ממשרד הבריאות ופורום חברות הסלולר טרם התקבלה תגובה נפרסמה לכשתתקבל.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

15 תגובות

  1. אני לא מבין בשביל מה צריך טלפונים בביתר אם אי אפשר לעשות איתם שום דבר ….

    1. אוקיי. אתה לא מבי,ן אבל 2500 איש כנראה כן מבינים והחליטו שהם רוצים שינויי.

  2. לא יתכן שכח שיחה שאני מבצע בסלולר אני חייב לצאת למרפסת ולא משנה מה מזג האויר
    בנוסף יש פעולות ששולחים קוד לנייד בהודעה וכמובן הודעה לא מתקבלת רק אם יוצאיםמלאזור עם קליטה כי ברשת wifi היא אםשר לקבל הודעה רגילה

  3. להחזיר בביתר את הקליטה בבקשה
    אני לא מצליחה לחייג סיוט
    וגם לא מקבלת שיחות

  4. אהבתי את התגובה של ראש העיר
    ומקווה שעוד יהיה לנו קליטה טובה בעיר

  5. הקליטה בביתר ממש גרועה כבר הרבה זמן נבקש בבקשה לסדר את זה כמה שיותר מהר

  6. היי, אני סטודנטית ונמצאת בתקופה האחרונה בעיר ואין לי קליטה בכלל בפלאפון. לא לשיחות ולא לאינטרנט.
    התקשורת היחידה ניתנת לי רק בגלל הווי פי.

  7. באמת זה כבר נמאס שאין אפשרות לדבר בפלאפון בלי שיהיה קטוע או שיתנתק שלא נדבר על סרטונים

  8. קליטה סלולרי זוועה, רק זזים מילימטר וכבר לא שומעים טוב או שאפילו מתנתקת השיחה. חייבים שיפור, המנהרות כבר הקליטה טובה יותר……

  9. זה סיוט במיוחד עם רוב העבודה היא בטלפון לא ייתכן שדבר בסיסי כל כך לא יטופל!!!!!!

  10. חייב לסדר את הקליטה בביתר זה דבר בסיסי

  11. אם אתם רוצים לדעת אז תדעו שאנטנה שנמצא ברחוב רבי עקיבא מעל ציון ורינה זה לא לתושבי ביתר רק לצורה הדסה וזוהי הסיבה שאין קליטה

  12. רחוב רבי עקיבא אין קליטה בגל החברות לכל שיחה טלפון צריך להוציא את הראש מהחלון,
    המון שיחות לא מגיעים אליי כלל,
    חייב לטפל בבעיה מהשורש ולא יחזור על עצמו כל כמה חודשים

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן