הדסה: הדרכה אישית מהבית עד הלידה

הדסה עין כרם
הדסה עין כרם

המרכז הרפואי ‘הדסה’ מציג פרויקט ייחודי, ראשון בארץ, של הדרכה אישית בבית לקראת הלידה. במסגרת הפרויקט החדש נציגה של המרכז הרפואי מגיעה לביתה של האישה בתקופת טרום הלידה על מנת להכינה לקראת הצפוי בבית החולים.

ההשקה הראשונית של הפרויקט מתקיימת בביתר עילית, כחלק מחיזוק הקשר ההדוק של המרכז הרפואי ‘הדסה’ עם תושבי העיר. על הפרויקט מנצחת נציגת המרכז הרפואי בביתר עילית הגב’ גאולה אמסלם.

במסגרת המפגש הנציגה מאפשרת להעלות שאלות בנוגע ללידה ולכל הקשור לנושאים הנלווים. כך למשל יכול הבעל לקבל מענה לכלל הנושאים ההלכתיים הקשורים ללידה וחיבור ליצירת קשר אישי עם רב המרכז הרפואי הדסה, הרב משה קליין שליט”א. כמו כן הבעל מקבל את המידע הנוגע לשמירת השבת, הכנסת אורחים ונושאים נוספים הקשורים לשהותו במרכז הרפואי.

במהלך המפגש עם הנציגה מוצג סיור וירטואלי בחדרי הלידה החדשים של מחלקת היולדות ב’הר הצופים’ וב’עין כרם’. בשיחה עם הנציגה ישנה אפשרות להעלות גם שאלות רפואיות ובקשות ייחודיות לכל יולדת. נושאים אלו יועברו לטיפול מועדון היולדות של בית החולים בעין כרם ובהר הצופים, שיעביר מטעם הצוות הרפואי את מירב המידע הדרוש לקראת הלידה. המפגש והשיח הפתוח מעניק את הביטחון ליולדת העתידית כי עם הגיעה למרכז הרפואי, יהיה בידיה ובידי הצוות הרפואי את כלל המידע הרלוונטי הנצרך. כחלק מהמפגש ועל מנת להשאיר את החיוך ולהתכונן ברוגע ללידה, תעניק הנציגה ליולדת העתידית שי מפנק.

השירות ניתן לתושבות ביתר עילית. ניתן להזמין את הנציגה הגב’ גאולה אמסלם באמצעות שיחה למועדון היולדות של המרכז הרפואי ‘הדסה’ בטלפון: 6778844-02.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן