הדסה בייבי בית החלמה ליולדות שהוא בית מלון

מלון החלמה ליולדות הדסה בייבי (2)
מלון החלמה ליולדות הדסה בייבי (2)

באירוע בוקר שנערך בבית מלון עין כרם נחשפו מובילות דעת קהל ועיתונאיות למיטב החידושים שיש למחלקת הדסה בייבי להציע ליולדת החרדית .

המשתתפות נהנו מארוחת הבוקר העשירה שכללה בר סלטים עשיר, מאפים מיוחדים, קינוחים משובחים וכל מה שמחכה לכל יולדת שמגיעה בשערי מלון היולדות הדסה בייבי.

את האירוע פתח מיכאל ויזל, מנכ”ל מלון עין כרם ומלון היולדות הדסה בייבי : “אני שמח להציג בפניכם את מלון היולדות שהוא משרת את היולדות, עם כל הפינוקים, עם תינוקיה ועם הכשרות שהתווספה למטבח לפני כחודשיים בד”ץ קהילות כשהכל ברמה הגבוהה ביותר ובמיקום אסטרטגי לרווחת כולן, המלון מעניק לשוהות מנוחה אמיתית, החלמה לצד ארוחות עשירות, שירות, חווית אחרי לידה לכל המשפחה, התמחות בכל הקשור לימים של אחרי הלידה.

אינה בטקילין, האחות הראשית הובילה סיור לתינוקיה שפועלת 24 שעות ביממה עם אחיות מקצועיות וצוות זמין, במקום סדנאות וכל מה שאישה צריכה לימים המשמחים של ההתאוששות ניתן לערוך ברית במקום .

יצוין, כי כל יולדת בבתי החולים של הדסה – עין כרם והר הצופים, זכאית ליום מתנה בבית המלון הדסה בייבי. ניתן להגיע למלון החל מ-24 שעות אחרי הלידה ועד 30 יום אחריה. בנוסף קופות החולים משתתפות בעלות השהות. חלק מהקופות והביטוחים מעניקים השתתפות מהלידה הראשונה.

המשתתפות שנהנו מארוחת בוקר עשירה וסיור במקום הביעו את התפעלותן ומאחלות לעצמן ולכל אחת להגיע לשהות במקום.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן