הדסה בייבי בירושלים בכשרות משודרגת

המנכ"ל מיכאל ויזל "נענתי לביקוש מצד הציבור הדתי והחרדי לתת מענה לכלל הקהילות" • לכל הקהילות מגיע ליהנות…
הדסה בייבי חדר סדנאות
הדסה בייבי חדר סדנאות

נשים רבות כבר יודעות את הסוד: מלון היולדות ‘הדסה בייבי’ הוא הבחירה הראשונה לאירוח מפנק והחלמה מקסימלית. מהיום גם את יכולה לקבל את הטופ של האירוח, וליהנות מכל הטוב שטומן בחובו מלון היולדות ‘הדסה בייבי’. 

מלון ההחלמה ליולדות ‘הדסה בייבי’ מציע שהות בתנאי בית מלון ליולדת ולרך הנולד. במלון היולדות 28 חדרים מפנקים, מתוכם 4 סוויטות רחבות ידיים, וכן תינוקייה מאובזרת, המאוישת 24 שעות ביממה על ידי אחיות מוסמכות וצוותים רפואיים שהוכשרו על ידי צוות בית החולים.

מזנון האוכל בהדסה בייבי

המלון ממוקם בקריה הרפואית של בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, בצמוד לקניון ישפרו עין כרם.

מסעדת המלון מציעה ארוחות גורמה מפנקות, טריות וטעימות, עם תפריט עשיר שנבנה על ידי תזונאית ומותאם לצרכי היולדות, תוך הקפדה על טריות חומרי הגלם וטעם משובח.

בימים אלו הגיעה הבשורה על שינוי מרגש במיוחד. מיכאל ויזל, מנכ”ל המלונות, מדווח כי לאור ביקוש נרחב של קהל לקוחות המלון, בחרה הנהלת המלון לערוך שינויים מרחיקי לכת בהכשר של המלון, וכי מעתה המלון הינו בכשרות מהדרין רבנות ירושלים והמטבח והמסעדה בהכשר מלא של בד”ץ קהילות.

“בחרנו להיענות לדרישת הציבור הדתי והחרדי הפוקד את המלונות שלנו, ולתת מענה לכלל הקהילות.” מציין ויזל בסיפוק רב, “מעתה ייהנו אורחי המלון ואורחיהם מתפריט שהוא גם טעים ומגוון וגם בעל הכשר מהודר עוד יותר.”

נשים רבות מגיעות אל המלון לאחר לידה, מכל בתי החולים בארץ- מאילת שבדרום ועד לצפת שבצפון, ונהנות משהות בחדר פרטי בבית מלון, במחירים הזולים בארץ.

אל המלון ניתן להגיע עד 30 יום לאחר הלידה. רצוי להזמין מקום כחודשיים לפני תאריך הלידה המשוער.

המלון נהנה מנגישות גבוהה למרכז ירושלים, ליציאה לכביש מספר 1 ולכביש 6 צפון ודרום. 

חלק מקופות החולים משתתפות בעלות השהות כבר מהלידה הראשונה, עבור חלק מהמבוטחות. מומלץ לבדוק את הזכאות להשתתפות לפני מועד הלידה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן