נשלמות ההכנות למעמד האדיר לסיום הש”ס בביתר

לקראת סיום לימוד הדף היומי על הש"ס, נשלמות בביתר ההכנות למעמד סיום הש"ס, שייערך ע"י העירייה ברוב פאר והדר * שורת הפקות ייחודיות יילוו את המעמד, כמו הבעל מנגן הידוע אייזיק האניג ומקהלת "שירה" המפורסמת
לוגו מעמד סיום השס ביתר עילית
לוגו מעמד סיום השס ביתר עילית

לגומרה של תורה: ברוב פאר והדר ייערך אי”ה בתאריך י”א טבת מעמד סיום הש”ס בביתר עילית, בו יציינו אלפי לומדי הדף היומי מקרב תושבי ביתר, הם ומגידי השיעורים, את סיום הש”ס יחד עם רבבות אלפי ישראל בארץ ובתפוצות, בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ואלפים מתושבי העיר.

לקראת המעמד המרגש, החליט רה”ע מאיר רובינשטיין, כי כיאה לעיר של תורה, תפיק עיריית ביתר עילית בעצמה מעמד מרכזי מרשים שייערך ברוב פאר והדר. “תושבי העיר לא יצטרכו לצאת לערים אחרות כדי להשתתף בסיום הש”ס, אלא העירייה תערוך עבורם מעמד מרכזי גדול, כיאה וכראוי לכבודם של עמלי התורה” אמר.

את המעמד תפיק חברת “אפקט”, וכבר מעכשיו ניתן לספר חלק משורת הפקות ייחודיות שמכינים לאירוע, בהם בעלי הניגון והרגש שיגיעו במיוחד מארה”ב, כמו הבעל מנגן אייזיק האניג ומקהלת “שירה” הידועה. גם לוגו מיוחד הוכן לקראת המעמד.

רה”ע גם הקים ועדה מכינה למעמד, המורכבת מכלל החוגים והעדות בעיר, בשיתוף עם ארגוני שיעורי הדף היומי הגדולים בעיר, תוך אמירה ברורה, כי “חובתה של העירייה אינה רק ניקיון ובינוי, אלא גם “להגדיל תורה ולהאדירה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן