מקדמים מנועי צמיחה ותעסוקה לביתר עילית

כחלק ממאמצי העירייה לקדם מנועי תעסוקה בביתר עילית, קיים ראש העיר סיור מיוחד עם ח"כ ניר ברקת, העוסק בקידום תכניות סיוע לפריפריה * במרכז הסיור: קידום תכנית אזור התעשייה היער האנגלי, הנמצא בשלבי הפקדה במינהל האזרחי
ניר-ברקת-בביתר-עילית
ניר-ברקת-בביתר-עילית

עצמאות כלכלית לביתר עילית: כחלק ממאמצי העירייה לקדם מנועי תעסוקה בביתר עילית, קיים ראש העיר סיור מיוחד עם ח”כ ניר ברקת, העוסק בקידום תכניות סיוע לפריפריה, לסיור שתכליתו קידום מנועי צמיחה ותכנית תעסוקתית אזורית.

במרכז הסיור עמד קידום אזור התעשייה של ביתר, הנמצא בימים אלו בשלבי הפקדה. ראש מינהלת היער האנגלי מטעם העירייה ירון קמחי, סקר את התכניות המקיפות, הנמצאות כעת בשלבי הפקדה במינהל האזרחי לקראת אישורן הסופי, והצדדים סיכמו לקדם במשותף את מימושן.

לדברי רה”ע רובינשטיין, בביתר עילית קיים פוטנציאל תעסוקתי גדול, כיום תושבים רבים מהעיר נוסעים לירושלים מהיעדר פתרונות תעסוקה קרובים. ביתר היא עיר הבירה של גוש עציון, וכבר כיום מהווה מרכז קניות אזורי. הקמת אזור התעשייה תביא שגשוג לתושבי העיר ולאזור כולו”.

חה”כ ברקת הביע את התרשמותו מהצעדים שעושה העירייה בתחום, והבטיח כי מייד עם כינון הממשלה החדשה, יסייע במימוש פיתוח היער האנגלי, למען קידומה ושגשוגה של ביתר עילית.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן