תכונת בקהילה העסקית בעיר: ‘ועידת העסקים השלישית’ יוצאת לדרך • התפרנסו זה מזה

תחת המוטו "עסקים למען עסקים" תיערך ביום שלישי ה' אב ועידת העסקים השלישית של ביתר עילית * האירוע ביוזמת עיריית ביתר עילית, בנק פאג"י וארגון מפתח, בשיתוף פורום העסקים העירוני * בכנס יופיעו מיטב המומחים בתחום הפיתוח העסקי, לצד פאנל מקצועי עם שאלות ותשובות, וסדנה מיוחדת לבעלי עסקים
WhatsApp Image 2018-07-19 at 11.37.32 (2)
WhatsApp Image 2018-07-19 at 11.37.32 (2)

אחרי שבועות של תכנון מדוקדק עד לפרטי הפרטים – ועידת העסקים של עיריית ביתר עילית יוצאת לדרך: ביום שלישי, ה’ מנחם-אב, תיערך הוועידה המקצועית לבעלי העסקים בביתר עילית, זו השנה השלישית ברציפות.

הוועידה, שנערכת כחלק מתכנית לחיזוק העסקים בביתר עילית, מאורגנת על ידי לשכת ראש העיר, בנק פאג”י, ארגון מפתח בשיתוף פורום בעלי העסקים בעיר ובשיתוף עיתון ‘שערים’, וזאת כחלק משורת מהלכים שיוזמת לשכת ראש העיר לחיזוק העסקים בעיר.

הדובדבן שבקצפת

“עסקים למען עסקים” – זהו המוטו שמוביל את היוזמה, שמטרתה חיזוק העסקים בעיר, דבר שיביא לא רק חוסן כלכלי לעסקים, אלא גם יוביל להגברת אפשרויות התעסוקה בעיר, כאשר השנה תתמקד הוועידה בפריצת הגבולות, תוך הצבת יעד להגיע לקהלים חדשים הקרובים והרחוקים.

מטעם הפקת האירוע נמסר כי השנה יופיע אחד מגדולי המנטורים בתחום הייעוץ הארגוני – מר ניר דובדבני, להרצאה בת שעתיים, שבה ירחיב ויתן כלי לבעלי העסקים איך ניתן לפרוץ קדימה ולהפוך כל בעל עסק לאיש מכירות בעצמו.

בנוסף, נציג בכיר מטעם בנק פאג”י, מהגופים המובילים את הוועידה השנה, יעביר הרצאה מיוחדת בנושא “אשראי לעסקים”. לצד זאת, יתקיים פאנל עסקי בהשתתפותם של אישי ציבור בכירים במגזר החרדי, במסגרתו ידונו משתתפי הוועידה על מה אפשר לעשות כדי לגרום לצמיחה כלכלית בעסקים, תוך תקווה כי הדיון וההפריה ההדדית יאפשרו לבעלי העסקים לחלוק מתובנותיהם וניסיונם לקידום העסקים בעיר.

קליקרים בזמן אמת

השנה תלווה את הוועידה תכנית ‘קליקרים’ ייחודית ומקורית, אשר תאפשר לכל משתתף לחוות את דעתו על נושאי הוועידה בזמן אמת ובכך יתאפשר למקד את הדיון באופן המיטבי.

מארגון הוועידה נמסר כי “ההרשמה בימים אלו בשיאה, כאשר רבים מבעלי העסקים נרשמו כבר”. לדברי המארגנים, “כאשר יתמלאו המקומות – תיסגר ההרשמה ולא תינתן האפשרות להירשם עוד. למען הסדר הטוב והפקת לקחים משנה שעברה – לא תהיה כלל אפשרות להיכנס לוועידה ללא הרשמה מוקדמת”.

על הפקת הכנס אמונה חברת ‘טיפ הפקות’, בניהולו של ר’ מרדכי רבינוביץ. בעלי עסקים הרוצים להיות שותפים בוועידה יכולים לפנות לחברת ההפקה במייל [email protected] .

עלות ההשתתפות לנרשמים עד כז’ תמוז תשע”ט 30/07/2019 מחיר כניסה 85 ש”ח להרשמה http://bit.ly/32Ig1jA

ראש העיר מאיר רובינשטיין אומר, כי “ההשקעה בעסקים בעיר הינה חלק חשוב במדיניות העירייה. “אנו רואים בבעלי העסקים מנוף כלכלי חיוני לעיר, ומחפשים כל העת להרחיב ולפתח את הפעילות העסקית למען תושבי העיר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן