העירייה מבהירה: לא תוכנן מעולם להפוך את רחוב פחד יצחק לחד-סטרי

20190703_012936.jpg
20190703_012936.jpg

האם רחוב פחד יצחק עומד להפוך לרחוב חד-סטרי? שמועה שנפוצה בעיר בימים האחרונים גרסה כי אכן כך הדבר, ובעקבות זאת החלו מספר תושבים בהחתמת עצומה כנגד המהלך.

לנוכח זאת, הוציאה העירייה הבהרה השבוע, כי “הדיווחים על הפיכת הרחוב לחד-סטרי אינם נכונים לחלוטין. מעולם לא הייתה תכנית שכזו על הפרק – למעט סגירה זמנית לצורך העבודות”.

בפרסום הרשמי שהוציאה העירייה הוסבר גם הרקע לעבודות ברחוב פחד יצחק: “עבודות שדרוג הרחוב נעשו עקב בעיות בטיחות חמורות, תאונות, פקקים ובעיות נוספות”. לנוכח הנ”ל, פנתה העירייה למשרד התחבורה, שמימן את שדרוג הרחוב במיליוני שקלים”.

עוד אומרים בעירייה, כי “כל העבודות נעשות בהתאם לתכניות עבודה שהכין מהנדס תחבורה מהבכירים בארץ, אותו שכרה העירייה באמצעות חברת ההנדסה אמי מתום בע”מ”.
עוד נאמר בפרסום, כי “בימים הקרובים יחלו העבודות לבניית כיכר חדשה בצומת פחד יצחק-ברים. הכיכר צפויה להקל את העומס והפקקים במקום ולסייע להזרמת התנועה באופן משמעותי”.

לצד זאת הודיעו בעירייה, כי “נוכח פניות התושבים בעניין רוחב הכביש ומחסור בחניות, פנה רה”ע למהנדס התנועה וביקש לערוך בדיקה נוספת בכדי להיענות לבקשות אלו במידת האפשר. עד לקבלת תוצאות הבדיקה, הורה רה”ע על עצירת העבודות ברחוב”.

הפרסום הרשמי
Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. ישבתי שם השבוע וניסיתי להבין את ההיגיון שמאחורי העבודות – לשוא! שמישהו יסביר לי…
    כמעט בכל העיר לא בנו שום בנין עם חניה מסודרת לתושבים כמו בכל עיר מתוקנת (קחו לדוגמה את רמת בית שמש, טלז סטון, גבעת זאב וחלקים נרחבים מאלעד, כל דירה נמכרה עם חניה צמודה) יש בממוצע חניה אחת ל3 דירות וזה עוד לפני יחידות הדיור.
    במקום שכבר הכשירו חניות בין הבניינים הציבו קרוואנים לבתי כנסת, כמובן באופן זמני אבל לך תפנה בית כנסת…
    יש רחובות בעיר שהמצב כבר עכשיו קטסטרופה כמו רחוב הרב שך וסוף מוצפי.
    בפחד יצחק היה בכלל אבסורד בעוד החניות העורפיות היו בצד הבנוי והניצבות בצד של הפארק כשהתיקון הוא כל כך פשוט ותלוי בעיקר בסימון על הכביש והחלפת המצב הקיים, במקום זה הפכו את שני הצדדים לחניות עורפיות ובחלק נכבד ביטלו לגמרי את החניות.
    התשובה לפיה מדובר בעיר חרדית שבה רוב התושבים אינם מחזיקים רכבים אינה מקובלת כי היא נכונה להיום אבל כשבונים עיר צריך לחשוב לעשרות שנים קדימה והמציאות מוכיחה שמשנה לשנה הציבור שלנו מחזיק ביותר ויותר רכבים.
    מישהו כאן פישל בתכניות מלכתחילה מילא שאף אחד לא נותן את דעתו לתקן את המצב אבל לעשות את זה יותר גרוע?!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן