טרגדיה: צעיר נהרג הלילה בתאונה חזיתית סמוך לביתר

בתאונת דרכים קטלנית בכביש עוקף חוסאן סמוך לביתר עילית, נהרג הלילה צעיר כבן 30, מותו נקבע במקום
צילום יוסי רייניץ
צילום יוסי רייניץ

תאונת דרכים קטלנית אירעה הלילה (שישי) בכביש 375 מעוקף חוסאן לכיוון ביתר עילית. צעיר חרדי תושב ביתר כבן 23 נהרג במקום. סמוך לשעה 2:00 התקבל במוקד מד”א מרחב ירושלים דיווח על תאונת דרכים חזיתית בין רכב ואוטובוס בכביש עוקף חוסאן. חובשים ופראמדיקים של מד”א ומאיחוד הצלה סניף ביתר שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו במקום, נסיבות התאונה הקטלנית נחקרות על ידי משטרת מחוז ש”י.

הכביש נחסם לתנועה עד לסיום הטיפול בממצאים

פראמדיק מד”א אהרון אדלר סיפר: “מדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס. נהג הרכב הפרטי נמצא ישוב בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה קשה בראשו ופגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ויחד עם רופא צבאי שנכח במקום קבענו את מותו. נהג האוטובוס ונוסע שהיה איתו נבדקו על ידנו בשטח ולא נזקקו לפינוי ולהמשך טיפול בבית חולים.”

איציק איטח מתנדב זק”א שטיפל בזירה, הוסיף: “מדובר בתאונה קשה וחזיתית בין אוטובוס לרכב פרטי, כשהגעתי לזירה ראיתי רכב פרטי מעוך לגמרי כתוצאה מעוצמת ההתנגשות, נהג הרכב כבן 30 היה לכוד בתוך הרכב כשהוא סובל מפציעות קשות וללא הכרה, פראמדיק מד”א נאלץ לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק”א מחוז ש”י טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע”י המשטרה.

צילום: יוסי רייניץ

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן