ביתר עילית: 300 מנות דם נתרמו להצלת חיים

ביתר עילית: הצלחה רבה להתרמת הדם של ארגון 'לב מלכה' עבור הילד תושב העיר בן ה-2.5
3
3

הצלחה רבה לאירוע התרמת הדם שהתקיים בשבוע שעבר בעיר ביתר, עבור הילד הקטן בן ה-2.5 תושב העיר שבגין מחלתו הקשה נזקק למנות דם רבות. הצלחת ההתרמה הביאה להגדלה ניכרת במספר מנות הדם עבור הילד החולה ולגידול כללי במספרם של מנות הדם של בנק הדם.

הרב אהרן אברמן יו”ר ארגון ‘לב מלכה’ שיזמה את ההתרמה בשיתוף עם עיריית ביתר ובברכתם של רבני העיר, הודה לתושבים שנענו בהמוניהם ובאו לתרום: ‘כל מנת דם יכולה להציל 4 אנשים שונים. בחסדי שמים הצלחנו בהתרמה זו להביא להצלתו של הילד הקטן תושב העיר ועוד רבים שאפשר יהיה להציל את חייהם בעזרת מנות הדם שהתושבים תרמו’.

ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, שבשל אילוצים דחופים נבצר ממנו להשתתף בהתרמה, שלח את ברכתו לארגון ‘לב מלכה’ ולעומד בראשו הרב אהרן אברמן, על עיסוקם החשוב בהצלת חיים ובדאגה יום יומית לילדים חולי הסרטן.

פעילות תרומת הדם למען ילדים חולים היא חלק מהפעילות הברוכה של ארגון ‘לב מלכה’ אשר מתנדביו פועלים יום ולילה למען הילדים חולי הסרטן. לאורך כל ימות השנה פועלים מתנדבי הארגון בבתי החולים על מנת לשמח את הילדים. כמו כן המתנדבים דואגים להסעות לבתי החולים עבור הילדים החולים ובני משפחותיהם. בנוסף ארגון ‘לב מלכה’ יוזם לאורך כל השנה מחנות נופש וימי כיף עבור הילדים החולים ובני משפחותיהם. ימי הכיף מהווים מקור כוח עבור הילדים החולים ובני המשפחה, אשר מצליחים למשך מספר ימים להתנתק מהסבל והטיפולים הקשים שהם לדאבון הלב מנת חלקם כל ימות השנה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן