״ברוכל, תמיד ידעת לבקש ולקבל כל מה שתדרוש, תעלה לבורא עולם ותבקש ממנו שיביא כבר את הגאולה״ צפו בהספד קורע הלב

הילד והלוויה-01
הילד והלוויה-01

בהלוויה רווית כאב שיצאה מבית הלוויות שמגר להר המנוחות בירושלים השתתפו בני משפחה ומכרים רבים ואף מעמך ישראל שכאבו את כאב הטרגדיה הנוראית בפטירתו של הפעוט ברוך אייזנברג ז”ל.

בהלוויה הספידו אביו בכאב מצמרר: ״אני לא יודע מה מותר לומר בהספד בימים כאלו״ פתח האב, ״אבל אני יודע שצריך להיות בשמחה ואני מרגיש שהקב״ה עשה במיוחד שהאסון יקרה ביום כזה בשביל שנצליח לשרוד את הניסיון ולקבלו באהבה, ושכל ימי היארצייט יהיו בימים שמחים כך שכל הזכרונות שלנו מברוכ׳ל המתוק יהיו זכרונות שמחים״.

בהמשך ההספד המשיך האב ר׳ שלומי איזנברג מחסידי סקווירא במונסי להרחיב בדברי חיזוק ואמונה.
״בכל מה שקורה לנו ובמיוחד ברגעים קשים רואים את הניסים והנפלאות שהקב״ה נותן לנו בכל רגע ורגע. גם כאן באסון הזה שזה עדיין טרי כל כך כבר אפשר לראות בחוש את יד ה׳. אם זה לדוגמא שכבר כמה חודשים התרגלנו לומר בבית שלנו על כל מה שקורה ׳גם זו לטובה״ ועתה ברגע שראיתי את האסון הדבר הראשון שיצא לי מהפה זה המשפט ׳גם זו לטובה׳ וזה נתן לי כוחות אדירים ברגעים הכי קריטיים״.

בהמשך ההספד ביקש האב להודות להשם יתברך על הניסים הנפלאים שקרו לרעייתו בעת הלידה והיום בעת האסון שניצלה ברגע האחרון.
משתתפי ההלוויה הצטמררו ובכו יחד עם האב כשאמר: ״כל כך קיוותי להכניס אותך לחיידר בכ״ב אייר עטוף בטלית ועכשיו אני נאלץ לראות אותך עטוף בטלית״.

בסיום ההספד ביקש האב מבנו ברוך ז״ל: ״ברוכל המתוק, אתה תמיד ידעת לבקש ולקבל מה שדרשת, תעלה לכיסא הכבוד ותבקש עבורינו ועבור המשפחה ועבור כלל ישראל שנזכה לתחיית המתים ולגאולה השלימה במהרה״.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן