“שלוש גיזרות, 1300 פעילים ומערכת ממוחשבת בשידור חי” – כך תופעל מגבית ‘נושאים באחריות’

כ-1,300 תושבים כבר הצטרפו למעגל הפעילים * שלושים שעות שיקבעו את עתידה של ביתר עילית * הגיזרה השכונתית, הגיזרה הקהילתית והגיזרה הכללית. כל הפרטים
img-20190210-wa00087299934809039275375.jpg
img-20190210-wa00087299934809039275375.jpg
נגמרו הדיבורים, הגיע הזמן לעשות. ניתן בהחלט לומר שהקמפיין המרתק של “נושאים באחריות” סיים את שלב הדיבורים והגיע לשלב הביצוע. אחרי שכמעט לא נותר תושב בעיר שאינו משוכנע בחשיבות ונחיצות המהלך שיביא לריענון וארגון מחדש של כל מערך הצדקה והחסד בעיר, ככל הנראה העיר ביתר תהפוך למודל לחיקוי לכלל הערים והשכונות החרדיות בארץ ובעולם, כמי שמובילה את כל נושא העזרה והחסד כמה צעדים קדימה. בכדי שכל זה יקרה, צריך קודם כל שיהיה בסיס תקציבי רחב ומוצק של מיליון שקלים לפחות. על מנת להגיע ליעד לסכום הנ”ל – צריך להגיע באופן אישי אל כל תושבי העיר ביתר עילית, כ-10,000 בתי אב בלע”ר, בכדי לצרף אותם לתכנית, וכל זה הולך לקרות בתוך 30 שלושים שעות בלבד!
מדובר במשימה מורכבת ולא פשוטה בכלל ולצורך כך, עמלים צוותים רבים להרכיב תכנית לוגיסטית מקצועית שכוללת לעת עתה לא פחות מ-1,300 פעילים אשר יעבדו במהלך כל 30 השעות לצירופם של התושבים לתכנית הצדקה החדשנית.  היות והתכנית בנויה על עיקרון השיתופיות, כלומר שרק אם כל תושבי העיר יצטרפו למיזם הוא יוכל לצאת לפועל, בהתאם לכך נבנה מערך הפעילות, כשהוא מחולק לשלושה גיזרות עיקריות. הגיזרה השכונתית – בה הפעילים פועלים בתוך השכונה עליהם הם מופקדים, ודואגים לצירופם של תושבי אותה שכונה. הגיזרה הקהילתית – במסגרתה ידאגו פעילים מתוך הקהילה שכל בני הקהילה שלהם הצטרפו למיזם. והגיזרה הכללית – שתעבוד במרכזי הערים והשטיבלאך וכו’, כדי שלא יהיה מצב שיפספסו תושב שלא הצטרף לתכנית. כפי שכבר דווח באתר ‘ביתר אונליין’ בעבר, כל המערכת המורכבת והמסועפת של מערך ההתרמה, ילווה במערכת ממוחשבת מתוחכמת, שתתעדכן אונליין ישירות מהשטח, ותספק נתוני אמת בכל רגע נתון על כל תושב ותושב אם הצטרף לתכנית או לא, זאת במטרה לייעל ולמקסם את מערך ההתנדבות. 
בנוסף, תשדר המערכת נתונים מדויקים למספר מסכים שיוצבו במקומות מרכזיים בעיר, בהם יוכלו התושבים להתעדכן אונליין על התקדמות המגבית. כאשר גם שם הנתונים יהיו מפולחים לפי שכונות, קהילות, ועוד.  רבני העיר יצאו בקריאה להצטרף עכשיו למערך המתנדבים שיש בידו לתרום בדרך כלשהי למערך ההתנדבותי,  לקחת חלק במהלך ההיסטורי שהולך לקרות בעוד שבוע בדיוק, המהלך שישנה בס”ד את פני הצדקה והחסד של ביתר עילית. 
Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן