מחפשים איפה לאכול בירושלים? הפתעות וכשרויות

ריקוטה - מסעדה
ריקוטה - מסעדה

רוצים לערוך אירוע או סתם יציאה משפחתית? אם חשקה נפשיכם בארוחה בשרית נמליץ לכם על מסעדת רודריגז בהר חוצבים ארוחה חלבית מסעדת ריקוטה עם כשרות חדשה

מסעדת רודריגז הנה מסעדת שף, המאפשרת לבאים בשעריה חוויה קולינרית איכותית לצד שמירה על כשרות מהדרין. המסעדה, שכבר קנתה את שמה הטוב בקרב הציבור הדתי והחרדי, מגישה מנות בשרים מיוחדות מנתחים מובחרים וטריים ועושה שימוש בחומרי גלם איכותיים מבלי להתפשר על אופי הכשרות.

בשנים האחרונות, לאור הביקוש ההולך וגדל לכשרות של הרב רובין, ביקשה המסעדה לקבל את כשרותו ומעתה כל המנות שיוגשו ברודריגז יעמדו תחת השגחתו.

מבעלי המסעדה נמסר: “בחרנו להתחדש בכשרות המהודרת של הרב רובין ואנו מודים לו, על כך שמעתה הוא יעמוד לצידנו וילווה אותנו בכל מה שקשור ליישום נהלי הכשרות במטבח המסעדה. אנחנו נמשיך לתת את המענה הקולינרי הטוב ביותר בכשרות המהודרת ביותר.”

למסעדת רודריגז קהל לקוחות נאמן שחוזר ופוקד את המסעדה ואין ספק שכבר קנתה את שמה הטוב בקרב ציבור שומרי המהדרין.

כל המנות המוגשות במסעדה יוצאות מהמטבח אל הצלחת לאחר חשיבה ושימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, זאת מבלי לגרוע מהכשרות המהודרת שחשובה כל כך לציבור.

המסעדה מציעה מקום מעוצב להפליא המשרה אוירה רגועה נעימה ונינוחה לצד שירות אדיב וחייכני.

התפריט החדש והמצוין ברודריגז נבנה על ידי השף אלי מנחם, מהשפים המובלים של עולם המלונאות והוא בהתאם לטעמים האהובים על החיך הישראלי והירושלמי.

עכשיו, כשהחורף כבר כאן, זה הזמן להיכנס לאווירה החמימה של רודריגז, למלא אנרגיות ולטעום מבשרים טריים ואיכותיים ומגוון ומבחר מנות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד.

מסעדת ריקוטה, האיטלקית החלבית, מתחדשת בכשרות מהודרת נוספת של הרב וינר

מול נוף ההרים של ירושלים ועיצוב שכולו עץ וכפריות איטלקית ניצבת מסעדת השף החלבית ריקוטה בהר חוצבים, המסעדה שעד היום התהדרה בכשרות המהודרת של בד”צ קהילות ומהדרין ירושלים מתחדשת כעת עם כשרות ידועה נוספת של הרב וינר.

בריקוטה, תוכלו למצוא תפריט חלבי עשיר ומגוון המשלב בתוכו מנות ים תיכוניות פיקנטיות, פוקאצ’ות פיצות ופסטות איטלקיות איכותיות, מנות דגים מלוות בתוספות עשירות, וביניהם סלטים חמים וקרים במגוון צבעים וטעמים מפתיעים, בעונת החורף תוכלו למצוא במסעדה בנוסף מגוון מרקים כמו מרק בצל, מרק קרם אפונה ועד שלל מרקים מחממים בטעמים מיוחדים,

במטבח של ריקוטה עושים שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר ועל הכנת המנות מופקדים שפים מקצועיים בעלי ניסיון עשיר, כאשר בסיום הארוחה תוכלו להנות ממתיקות קלילה בתפריט הקינוחים שלנו.

התפריט כולו נבנה על ידי השפית חני כהן, שמבטיחה בנוסף לתפריט בכל שבוע מנות ספישל חדשות, המלצה שלנו תשאלו את המלצר.

מריקוטה נמסר “קהל לקוחות המסעדה ימשיך להנות מהחוויה והשירות המוכרים כשלאור הדרישה שעלתה לקחנו גם את הכשרות המהודרת של הרב וינר”

עכשיו, כשהחורף כבר כאן, זה הזמן להיכנס לאווירה החמימה של ריקוטה, למלא אנרגיות ולטעום ממגוון מנות חלביות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד.

אז אם אתם מחפשים יציאה זוגית לערב חורפי או עוד ערב מפנק למשפחה, בריקוטה מובטחת לכם חוויה קולינרית איכותית טעימה וכעת גם מהודרת במיוחד.

רודריגז וריקוטה ממוקמות בהר חוצבים רחוב קרית המדע 3, ירושלים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן