​ב’דגל’ לא מפסיקים להפתיע: שירות לתושב ב’נדרים פלוס’

המיזם החדש מבית היוצר של הסיעה, ש'מפגיזה' כל העת עם מהלכים חדשים: שירות לתושב באמצעות מערכת נדרים פלוס בכל בתי הכנסת | מדובר בהמשך למהפכה הדיגיטלית שמוביל בתקופה זו יו"ר הסיעה דודי זלץ, על מנת להנגיש את השירותים והסיוע לתושבי העיר
img-20190124-wa009311127367492943033.jpg
img-20190124-wa009311127367492943033.jpg

היום התבשרו תושבי ביתר עילית כי דגל התורה משיקה שירות חדש, אשר במסגרתו יכולים כבר מעתה כל תושבי העיר להגיש פניות לנציגי הסיעה בכל עת, באמצעות מערכת נדרים פלוס, המוצבת ברוב בתי הכנסיות בעיר. הפניות שתוגשנה לנציגים באופן זה תטופלנה במהירות וביעילות, אם ניתן לשפוט מאופן התנהלותה של הסיעה בחודשים האחרונים בתחום השירות ובכלל.

ההכרזה על המיזם החדשני, הצפוי לשפר משמעותית את מידת הנגישות של תושבי העיר לנציגיהם, הגיעה כחלק ממהפכה דיגיטלית שבה החל בשבועות האחרונים יו”ר דגל בעיר, דודי זלץ. זאת, מתוך רצון לייעל ולשפר את השירות המוגש לתושבי ביתר עילית, שעד כה התקשו לעתים קרובות לגשת לנציגים השונים ולהגיש את פניותיהם.

יום בלבד קודם לכן הכריזה דגל התורה על השקת מבצע אינטנסיבי של קבלות קהל להגשת הנחות בארנונה, בבתי כנסיות בכל רחבי העיר, באמצעות שיטה דיגיטלית חדשה ומתקדמת. בשיטה זו, הנציגים מקבלים את התושבים וסורקים במקום את כל המסמכים הנדרשים להגשת הבקשה, ללא צורך בסחבת, ניירת ושאר מרעין בישין.

כעת נותר רק לעקוב אחר ההתפתחויות הבאות, האם גם במקרה זה ירימו את הכפפה יתר סיעות המועצה, וינקטו גם כן במהלכים דומים בקרוב.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן