ויהי בישורון מלך בהתאסף ראשי עם מפגן אחדות היסטורי חסר תקדים: “הכנסיה הגדולה – ביתר עילית”

מאות רבנים, אדמורי"ם וראשי קהילות ומורי הוראה מכל גווני הקשת החרדית סביב שולחן אחד * כלל רבני ביתר-עילית ללא יוצא מן הכלל צפויים להגיע לכינוס ההיסטורי * המטרה: שיפור וביסוס מערכות הצדקה בעיר
לוגו הכנסיה הגדולה
לוגו הכנסיה הגדולה

התרגשות שיא וציפיה דרוכה בציבור החרדי לקראת הכינוס יוצא הדופן וחסר התקדים שספק רב אם התקיים אירוע – שיתקיים אי”ה במוצ”ש הקרובה במתנ”ס העירוני ‘פריימן’ בגבעה ב’ – בו צפויים להסב סביב שולחן אחד, זה לצד זה מאות רבנים מכל העדות והחוגים, מכל הזרמים ומכל הגוונים. אשכנזים, ספרדים, חסידים, ליטאים, מכל הקהילות ומכל בתי הכנסת בעיר. 

לכתבנו נודע כי בכינוס לא תתאפשר כניסת קהל כלל, וכי הוא נועד אך ורק לרבני הקהילות בעיר, כמו”כ דווח כי צורת הישיבה בכינוס יהיה כדוגמת ‘כרם ביבנה’, כלומר בצורת של שולחן דיונים ללא שולחן כבוד.

את הכינוס המיוחד יזמו חברי הבד”ץ ביתר עילית, זאת לאור ריבוי מקרי המצוקה הקשים והחמורים שפקדו את תושבי העיר. זאת בעקבות ההתרחבות המואצת של האוכלוסיה בעיר, בנוסף למצב הכלכלי הקשה עימן מתמודדות רבים מהמשפחות המתגוררות בעיר, מה שהביא למסקנה שיש צורך מיידי לבסס ולייסד מחדש את מערך הצדקה בעיר, ועל כן ביקשו לכנס את כלל רבני העיר, כדי להוביל את המהלך מתוך אחדות ושיתוף פעולה בין כלל המגזרים בעיר.

כתבנו מציין, כי קיומו של הכינוס המיוחד גורמת התרגשות רבה בקרב רבים מהציבור החרדי שרואים בכך אירוע מכונן, המעניק תקוה לאפשרות לאחד שוב את כל הזרמים והפלגים בציבור החרדי, וכי העיר ביתר עילית, המאכלסת את מגוון הציבורים והזרמים בציבור החרדי, תוכיח שכאשר ישנה מטרה אחת משותפת, בהחלט ניתן לאחד את כל הציבורים יחד לשיתוף פעולה מלא מתוך אחוה ואחדות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

  1. כל עוד הרבה קהילות תורמות רק לאנ"ש וגמחים של הקהילות שלהם אז אין סיכוי

    צריך שינוי תודעתי וחינוכי לאחריות כללית

    1. כל עוד הקופה לא תדאג לכולם באופן שווה, ימשיכו קופות קהילתיות לפרוח, אם אין אני לי מי לי….

      גם אני יעדיף לתרום לקופה קהילתית, או אפילו באופן פרטי לשכן שידוע לי שזקוק לכסף כך אני יודע באופן ברור שהכסף שנכנס לא יממן פירסום מטורף ומשכורות שמנות… אלא יגיע לזקוקים לכסף באופן ישיר בלי עלויות מיותרות.

      בנוסף, העיר בית שמש התברכה ב15 קופות צדקה שונות!!!!
      והצדקה בעיר פורחת!!!!!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן