רובינשטיין משך את תביעתו נגד האופוזיציה: “מוחל לכל מי שפגע בי”

רגע אחרי שבמערכת הבחירות פרסם רה"ע ביתר מאיר רובינשטיין מודעות "הריני מוחל וסולח לכל מי שפגע בי", מודיע כעת רובינשטיין על משיכת תביעה הדיבה שהגיש נגד האופוזיציה: "המודעות שפרסמתי לא היו אקט בחירות מן השפה ולחוץ. מקווה שביתר תחזור לדרך השלום"
WhatsApp Image 2018-11-07 at 11.42.14
WhatsApp Image 2018-11-07 at 11.42.14

נדיבות של מנצחים: רגע אחרי סיומה של מערכת הבחירות בביתר, ואחרי שזכה ברוב גדול ומרשים, כשמנגד – הצטמצם כוחה של האופוזיציה המקומית – הודיע ראש העיר על משיכת תביעת הדיבה שהגיש כנגד אנשי האופוזיציה בעיר.
במהלך מערכת הבחירות האחרונה פרסם ראש העיר מאיר רובינשטיין מודעות ברחבי העיר, בהם נכתב נוסח התפילה בקריאת שמע שעל המיטה: “הֲרֵינִי מוֹחֵל וְסוֹלֵחַ לְכָל מִי שֶׁהִכְעִיס וְהִקְנִיט אוֹתִי אוֹ שֶׁחָטָא כְּנֶגְדִּי. בֵּין בְּגוּפִי בֵּין בְּמָמוֹנִי בֵּין בִּכְבוֹדִי בֵּין בְּכָל אֲשֶׁר לִי”.

לדברי רובינשטיין, בבקשה למחיקת התביעה שהגיש הבוקר לבית המשפט, “מילים אלו לא היו מן השפה ולחוץ וכאקט בחירות בלבד. התובע, נאמן להודעתו הפומבית לציבור, נועץ בימים אלו עם רבניו ורבני העיר, ובפרט לאחר שנוכח לדעת כי במבחן התוצאה – ההשמצות לא פגעו בו, ומתוך רצון לפתוח דף חדש, עם כל אנשי העיר, לרבות עם הנתבעים, החליט לוותר אף על תביעה זו. מתוך תקווה, תפילה ומעשה אמיץ, להשיב את השלום בין כל אנשי העיר”.

התביעה שהגיש רובינשטיין ע”ס מיליון שקלים כנגד אנשי האופוזיציה מנחם זיידה, אורי הולצמן וקבוצה ממקורביהם, עסקה בעיקר בבלוג שהנ”ל ניהלו, לטענת רובינשטיין כנגדו, תוף הכפשתו והכפשת בני משפחתו.

רובינשטיין מדגיש בבקשת המחיקה שהגיש, כי “תוצאת הבחירות שהסתיימו בשבוע שעבר, הוכיחו לתובע כי הארס אותו ניסו הנתבעים להעביר כנגד התובע, לא קנה שביתה בליבם של תושבי העיר. התובע קיבל אמון מחודש גדול מתושבי העיר, כאשר מנגד – מפלגת האופוזיציה קיבלה מחצית מהפעם הקודמת.

“התובע, נאמן להודעתו הפומבית לציבור, נועץ בימים אלו עם רבני העיר, ובפרט לאחר שנוכח לדעת כי במבחן התוצאה – ההשמצות לא פגעו בו, ומתוך רצון לפתוח דף חדש, עם כל אנשי העיר, לרבות עם הנתבעים, החליט לוותר אף על תביעה זו. מתוך תקווה ותפילה להשיב את השלום בין כל אנשי העיר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן