יעקי לצעירי ‘אביעה’: תנו לי את הכח, אני הנציג שלכם

img-20181029-wa00156747695292481933914.jpg
img-20181029-wa00156747695292481933914.jpg

במפגש ליל שישי של מרכז קהילתי לצעירים “אביעה” סניף ביתר השתתפו חבר מועצת העיר יעקי הרשקופ, המתמודד בימים אלו ברשימה משלו למועצה, יחד עם ישראל פוקס (מקום 3 ברשימה) ויעקב מיוחס (מקום 4 ברשימה) המתמודדים ברשימת “אנשים” למועצת העיר.

יעקי – מתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר ברשימה המורכבת מ”אנשים”, הרשימה הפיצה סרטון שהציף את האתגרים בתחום הנוער וההתמודדות בעיסוק אתגרים אלו. בהמשך לכך השתתף יעקי במפגש ליל שישי של מרכז לצעירים “אביעה” בביתר בו חברים עשרות מהצעירים בעיר כדי לתת הזדמנות לצעירים לשאול את השאלות שמטרידות אותם, בין היתר – בתחומים כמו: תעסוקה והשכלה, תרבות בביתר, ומתן מענה למי שלא מגדיר את עצמו בקהילה, יעקי הבהיר לצעירים: אני הנציג של אנשים, אתם תקבלו אצלי מענה וייצוג.

בערב עלו נושאים הנוגעים לצעירים ונוער כמו – תעסוקה, אחריות, פעילות לנוער המתבגר, ומסגרות לימודים ותעסוקה מתאימות, הצעירים באו לראות אם יש בעיר אוזן קשבת לאתגרים בתחום, ויעקי הבהיר כי אף שהוא לא מבטיח כלום לפני הבחירות הוא כאן עם תכנית מסודרת בתחום, “תנו לי את הכח” – אמר, “ואז אוכל להבטיח את מה שיהיה בידי”, הצעירים דרשו מענה בתחומים הרלוונטיים וחברי הסיעה הראו כי הנושא מעסיק אותם, וכי באו ע”מ לפעול בתחום.

לקראת סיום הערב – הצטרף חבר המועצה מנחם זיידה המתמודד לראשות העיר ולמועצה, גם לו נסיון בתחום החינוך, המתמודדים דנו בסוגיית הצעירים ודרכי ההתמודדות.

מרכז “אביעה” שנוסד בירושלים לפני 5 שנים, פעיל מעל שנה בביתר עילית, ומשפיע על צעירים רבים בעיר, במפגש באו הצעירים לשאול, הם קיבלו תשובות.
האם הם יקבלו גם מענה ברגע האמת? ימים יגידו.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

  1. יעקי עם זיידה , שני מטורללים שחושבים שהם המציאו את הגלגל, מעריך את וייסברג שקיבל החלטה לא להשתתף בקירקס הזה.

  2. אין על זיידה
    העם מאס בשחיתןת
    רובינשטיין הביתה
    ברגע האמת מצביעים זיידה
    עשה למענך אם לא למעננו
    הצבע לזיידה והושיענו

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן