ח”כ מוטי יוגב בסיור עם חברי רשימת אנשים: “בחודשים הקרובים ישתפרו בעיות הקליטה בעוקף חוסאן ובכביש המנהרות”

img-20181025-wa0014793007892525162573
img-20181025-wa0014793007892525162573

ח”כ מוטי יוגב מהבית היהודי סייר השבוע בביתר כאורח של נציגי רשימת אנשים בביתר עילית, את הסיור התחילו המשתתפים כבר במחסום המנהרות, שם העלו נציגי התושבים בפני ח”כ יוגב בקשה לפעול לפתיחת מסלולים נוספים על מנת לאפשר זרימת תנועה טובה יותר, ח”כ יוגב עדכן את המשתתפים על כך שקיים תהליך אותו הוא מוביל להפיכת המחסומים לעבודה אזרחית. יוגב הבטיח לתעדף את מחסום המנהרות.

בהמשך נסעו המשתתפים דרך צומת אל – חאדר, שם על פי טענת תושבי ביתר נגרמים פקקים משמעותיים לכיוון ירושלים. במהלך הסיור ראו המשתתפים כי הרמזור לכיוון ירושלים התקצר משמעותית וככל הנראה הוא הגורם לעומסי התנועה הכבדים. בזמן הסיור הבחין הח”כ כי עומס התנועה נמשך עד קרוב למבנה חברת החשמל.
בנוסף לעומסי התנועה עלה הצורך להגברת הקליטה הסלולרית בציר, ח”כ יוגב עדכן את המשתתפים כי כפי שנקבע בוועדת משנה חוץ ובטחון – בראשה הוא עומד, ויעקב מיוחס חבר מפלגת ‘אנשים’ משמש בה כנציג הציבור, – עד סוף 2018 דהיינו בתוך חודשיים התחייבה חברת PHI הבנויה משותפות של חברות פרטנר והוט מובייל, כי תסיים פריסת אנטנות שתביא ל95% בקליטה ביו”ש כשעוקף חוסאן נמצא בתוך התוכנית, בנוסף חברות סלקום ופלאפון התחייבו להביא עד אמצע 2019 עליה של 50% בקליטת הסלולר ביו”ש.

בהמשך השתתף ח”כ בפגישה בביתו של יעקי הרשקופ בהשתתפות נציגי רשימת אנשים ובהשתתפות יענקי דינין מנהל מחוז ירושלים בארגון המתנדבים ידידים, דינין העלה את הצורך החשוב לפתרון בעיית העומסים מהזווית של מתנדבי הארגון, שפעמים רבות נקראים לתת מענה לציבור שנתקע בכביש 60, ומה שעד לפני זמן לא רב היה מצריך כמה דקות נסיעה, הפך בשעות מסויימות לזמן ארוך משמעותית.

יש לציין שבמהלך הדברים נחשף חבר הכנסת לפעולות החסד הרבות שיש בעירנו ביתר, והצהיר שיירתם לסייע בכל מה שאפשר לכל הבעיות האזרחיות של התושבים.

לקראת סיום הביקור היה אמור חבר הכנסת לפגוש את ראש העיר מאיר רובינשטיין בנושא נוסף שהתבקש לסייע בו על ידי יעקב מיוחס. נושא פיתוח היער האנגלי.

היער האנגלי הוא המקום בו מתעתד להיות איזור התעשייה הגדול של העיר ביתר. התוכניות פרוסות על דונמים רבים. כמו כן מתוכנן במקום מסוף אוטובוסים למניעת בעיות צפיפות ופיח בעיר. ובנוסף בית קברות עבור העיר, תעשיה כבדה, ותעשיה קלה, עסקים ותיירות. וכיום היער האנגלי הוא הדגל של העיר בנושאי התעסוקה.

יעקב מיוחס התבקש לעמוד בקשר עם גורמים ממשלתיים על מנת לסייע להתקדמותו של איזור התעשיה. מאחר וראש העיר לא יכל לפגוש את חבר הכנסת, הפנה ראש העיר את חבר הכנסת לפגישה עם דוד מינצברג מנכ”ל החברה לפיתוח.

בישיבה עם חבר הכנסת השתתפו יעקי הרשקופ, ישראל פוקס, ויעקב מיוחס, בנוסף לצוות המקצועי של חבר הכנסת. דוד מינצברג הסביר את כל שלבי הבעיות והעלה שמות שאמורים לסייע בנושא.

חבר הכנסת אמר, שזהו אתגר שהוא נוטל על עצמו לקדם כיו”ר וועדת משנה חוץ ובטחון לענייני התיישבות, וכבר במהלך הפגישה העביר מסרים לנציגי הממשלה השונים שהוא מעוניין לקבוע איתם פגישה מיידית, בסיום דבריו הבטיח לעדכן את יעקב מיוחס שיעביר את הדברים לאנשי המקצוע בעירייה.

צילום: שירה הרשקופ

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

3 תגובות

  1. ומה עם הקליטה האינטרנטית בביתר???????????
    בקושי אפשר לראות סטטוס!!!!!
    אנשים תתעוררו המקום לבלבל ביצים

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן