חסרים מקומות עבודה בעיר? בשביל זה ‘אנשים’ כאן!

img-20181023-wa0000237363546838057787.jpg
img-20181023-wa0000237363546838057787.jpg

הקמפיין הוויראלי של רשימת אנשים בביתר עילית מפתיע עם סירטון נוסף שמסביר במילים פשוטות ובדמויות חינניות את מה שקורה כיום בעיר ביתר עילית.

הדמויות המרצדות בסירטון שהינו המשך לסדרת סירטוני הקמפיין של רשימת ‘אנשים’ בראשות חברי המועצה יעקי הרשקופ וישראל פכטר, והפכו לוויראליים ברשת – מציגות את המצב בביתר, כשנציגי המפלגות עסוקים בדילים ובקומבינות ולא בעזרה מעשית יומיומית לתושב.

בערים אחרות ומסביב לביתר מימין ומשמאל (בגוש עציון ובבית שמש) המצב נראה פורח, מרכזי תעסוקה מתרבים, משקיעים בשטחי מסחר בתעשייה ובהיי טק, בביתר עילית לעומת זאת הכל תקוע. אין מקומות עבודה אין תעסוקה, אין מרכזי קניות ואין אזורי תעשיה, יזמויות ומסחר. יש שפע של דילים וקמבינות.

ברשימת ‘אנשים’ מבטיחים לדאוג לתושב עצמו ללא קומבינות ולטפל בתעסוקה, לדאוג לאיזור תעשייה ולטפל בשאר צרכי התושב.
שני המועמדים הראשונים ברשימת ‘אנשים’ הם כאמור יעקי הרשקופ וישראל פכטר, שניהם בעל ניסיון רב במיזמים לטובת התושב, וכעת לקראת כניסתם יחד למועצה ברשימה עצמאית של התושבים הם באים עם תכנית מסודרת בעניין התעסוקה, החינוך, הנוער, התברואה ושאר צרכי התושבים בעיר.

נדמה כי אכן אחד הבעיות הגדולות של העיר ביתר היא חוסר מקומות העבודה. בעבר העריכו את כמות היוצאים לעבוד בירושלים בכ50% מהתושבים הבגירים בעיר, בנתיים נראה כי מלבד סידורי התחבורה שתעמוד בעומס היוצאים לא נעשה דבר לטובת יצירת מקומות עבודה חדשים בביתר עילית.

כעת, מצהירים חברי רשימת ‘אנשים’ כי דגש מיוחד יושם בהקמת איזורי תעשייה בעיר והרחבת מרכזי תעסוקה לטובת התושבים.
צפו בסירטון:

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן