עכשיו זה רשמי: יצחק רביץ הוא מועמד דגל לראשות המועצה בקרית יערים

IMG-20180917-WA0114.jpg
IMG-20180917-WA0114.jpg

לאחר הספקולציות והידיעות הסותרות הגיעה ההודעה הרשמית מביתו של מרן הגר”ח קנייבסקי כי דגל התורה בחר ביצחק רביץ כמועמד לראשות המועצה בקרית יערים.

בהודעה לעיתונות נכתב: בתום התייעצויות רבות ובברכת המרא דאתרא ורבני הישוב, החליטה תנועת ‘דגל התורה’ לבחור ברב יצחק רביץ כמועמדה לראשות מועצת קרית יערים.

הרב יצחק רביץ בנו של הרב אברהם רביץ זצ׳ל ממייסדי תנועת דגל התורה, כיהן כחבר מועצה, וכסגן ראש העיר ביתר עלית בחמש השנים האחרונות, בהצלחה גדולה ורכש ניסיון רב בניהול מוניציפאלי ובקשר עם גורמי השלטון המקומי וקשר עם רבני קהילות ונציגי הציבור בכל רחבי הארץ.
רבני דגל התורה ונציגי המפלגה הודו לראש המועצה הרב אברהם רוזנטל על שירותו הציבורי רב השנים ושיבחו אותו על כל פועלו למען תושבי הישוב במסירות רבה כל השנים.
בימים האחרונים נכנס הרב יצחק רביץ למעונו של מרן שר התורה הגר”ח קנייבסקי שליט׳א וקיבל את ברכתו להתמודדות ולהצלחת היישוב.
תנועת דגל התורה מאחלת הצלחה רבה לרב יצחק רביץ ובטוחה שכהונתו תרבה כבוד שמיים ותביא להמשך התלכדות השורות בקרב כל בני התורה המתגוררים בעיר.
יצויין כי הבוקר פורסמה תמונתו של תעודת הזהות של רביץ עם הכתובת החדשה הרי”ף 6 קרית יערים. כמו כן לפני זמן קצר לאחר שחזר מב”ב שם קיבל את ברכתו של מרן הגר”ח שליט”א, פנה רביץ לביתו בקרית יערים שם ערך חנוכת הבית לכבוד הבית החדש יחד עם בני משפחתו מכריו וידידיו.
קרית יערים נחשבת למעוז ליטאי ובחירתו של רביץ מובטחת. כפי שהתפרסם, אברהם רוזנטל ראש המועצה הנוכחי הודיע כי לא יתמודד לראשות המועצה וכי הוא מקבל עליו את הכרעת גדולי ישראל.
ככל הנראה ראשות המועצה בקרית יערים באה כפרס ניחומים על הפסדו בפריימריז בדגל התורה הביתרי לדודי זלץ שייצג את דגל התורה בבחירות הקרובות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. ואחרי זה יגידו לנו ועשית ככל אשר יורוך……
    עצוב!!!!!!!!!!!!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן