ר’ יעקי הרשקופ צינן את החום בביתרלנד

ביתר לנד תשע''ח 1 מתוקן
ביתר לנד תשע''ח 1 מתוקן

אירוע ביתר לנד של עיריית ביתר עלית מהווה מוקד עליה לרגל בימי בין הזמנים לילדי העיר שנהנים ממגוון של אטרקציות מתנפחים ומתקני לונה פארק איכותיים.

האירוע שמתופעל על ידי לשכת ראש העיר ר’ מאיר רובינשטיין ומנוהל על ידי מחלקת שפ”ע נחשב להצלחה רבה כבר מספר שנים.

מטבע הדברים בעיר עם מספר ילדים גבוה הדוחק והצפיפות דורשים מחשבות ופתרונות יצירתיים ונלמדים לקחים משנה לשנה.

השנה לדוגמה הלקח שנלמד זה להוסיף עוד יום מעבר למה שהיה בשנים קודמות. כך שהשנה נהנו ילדי העיר ב 4 ימי פעילות של הלונה פארק במקום שלוש כפי שהיה בעבר.

כלקח נוסף שנלמד שונה המיקום למיקום יותר נכון תפעולית לאירוע בסדר גודל כזה. כולל חדר ממוזג לרווחת ההורים שמלווים את הילדים.

מידי שנה ועל מנת לתת מקום להנאה לכל ילדי העיר מקבלים ילדי החינוך המיוחד בעיר ברכה לעצמם. מוקצה עבורם בלבד חלק מאחד הימים ובאותו החלק מתוגברים צוות הלונה פארק במתנדבי ארגון בינינו שפועל לאורך השנה לרווחת הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם בביתר עלית.

חבר המועצה מחזיק תיק שפ”ע ר’ יעקי הרשקופ נטל על עצמו יוזמה נוספת ובעיצומם של שעות החום הגיע עם כאלף ארטיקי קרח לצנן את החום מילדי העיר ומשפחותיהם.

כדי להשתלט על החלוקה לכל הילדים ששהו במתחם הצטרפו לסייע ראש העיר ר’ מאיר רובינשטיין ומחזיק תיק חינוך מיוחד בעיר ר’ ישראל פכטר והעסקן החב”די ר’ יעקב מיוחס. יחד הם הסתובבו במתחם הענק וסייעו להקלת החום.

ילדי העיר ובני משפחותיהם הודו לר’ יעקי הרשקופ.

קרדיט צילום: שירה הרשקופ

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

6 תגובות

  1. אין על יעקי בעולם!!!! אני צופה לו עתיד מזהיר בפוליטיקה בביתר!

  2. מאיר רובינשטיין עושה דבר אחד במשך כל השנב ביתר לנד כמובן זה דבר גדול אבל עם כל הכבוד לא בשביל זה הוא נבחר תושבי ביתר דורשים שינוי!!!!!!!!!!!!!!!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן