הסתיימה שביתת עובדי המנהל האזרחי

.
IMG-20180718-WA0023.jpg
IMG-20180718-WA0023.jpg

לאחר שבועות של עיצומים השביתה במינהל האזרחי הופסקה כל נותני השירותים יחזרו לעבודתם.

בעקבות השביתה והעיצומים של אנשי המינהל האזרחי שירותים רבים שהיו נדרשים לטובת ההתיישבות ביהודה ושומרון ובכללם גם השירותים לעיר ביתר עלית הופסקו ונגרם סבל רב לתושבים בכל האיזור.

למעלה מ 1,300 דירות לא קודמו בתהליכי האישורים לבניה. הפגיעה בעיר ביתר עלית הייתה בכך שבמהלך העיצומים בוטלה ונדחתה וועדת מכרזים ל 120 יחידות דיור שהיו בתהליכי אישור מתקדם והיה קיים חשש שהדחיה והעיכוב של הבניה חגרום להפסדים רבים.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ (האיחוד הלאומי) הוביל יחד עם חברתו לסיעה חברת הכנסת שולי מועלם (הבית היהודי) איום בכך שבמידה והמשבר לא ייפתר הם לא יראו את עצמם מחוייבים להצבעות קואליציוניות.

כעת ניתן לומר שבזכות פעולות אלו ופעולות נוספות שנעשו מול שר האוצר משה כחלון העיצומים הופסקו.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ מסר לכתב ביתר אונליין “בימים האחרונים, עמדתי בקשר עם מנכ”ל האוצר ועם אנשי ההסתדרות בנוגע לשביתה במנהל האזרחי בדרישה להתערבותם הדחופה”

במכתבי בסוף שבוע שעבר לראש הממשלה ולשר האוצר ציינתי “כי לו מדובר היה בשביתה כללית במשק הרי שכלל המערכות, ובכלל זה אתם מתוקף תפקידכם, הייתם מתערבים במצב במטרה להביא לפתרון מהיר של הסכסוך ולמניעת השביתה. קשה קצת לברוח מהתחושה לפיה מאחר ו”רק” תושבי יהודה ושומרון הם שיינזקו מהשביתה הדבר אינו נלקח ברצינות הנדרשת. תושבי יהודה ושומרון אינם אזרחים סוג ד’ ולא ניתן לקבל פגיעה כה קשה
בשירותים שעלינו כממשלה להעניק להם.”

אני מברך על כך שכל הצדדים גילו רצון טוב, אחריות ומחויבות והצליחו להגיע לעמק השווה ולסיום השביתה. מה שחשוב זה שאזרחי ישראל, תושבי יהודה ושומרון ימשיכו לקבל שירותים טובים המגיעים להם כמו לכל אזרח אחר.

יש לציין שחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ מוביל מהלך רחב לנירמול חיי התושבים ביהודה ושומרון ולביטול המינהל האזרחי כחלק מהתהליך לשיפור חיי חצי מיליון תושבי יהודה ושומרון שיקבלו שירות כמו כל אזרח אחר במדינת ישראל.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן