יוזמה ייחודית לקידום העסקים החרדים: ועידת העסקים השניה של עיריית ביתר עילית

תחת המוטו "עסקם למען עסקים" תיערך ביום שלישי ה' אב ועידת העסקים של ביתר עילית * האירוע ביוזמת עיריית ביתר עילית, פורום העסקים המקומי, ובשיתוף משרד הכלכלה * בכנס יופיעו מיטב המומחים בתחום הפיתוח העסקי, לצד פאנל מקצועי עם שאלות ותשובות, וסדנה מיוחדת לבעלי עסקים
ועידת עסקים 2
ועידת עסקים 2

ועידת העסקים של עיריית ביתר עילית: ביום שלישי ה’ אב (17.7) תיערך ועידת עסקים מקצועית, לבעלי העסקים בביתר עילית, כחלק מתכנית לחיזוק העסקים בעיר.

הועידה נערכת ע”י לשכת ראש העיר בשיתוף פורום בעלי העסקים בעיר ובשיתוף הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות מעוף ירושלים, וזאת כחלק משורת מהלכים לחיזוק העסקים בעיר.

“עסקים למען עסקים”, זה המוטו שמוביל את היוזמה, שמטרתה חיזוק העסקים בעיר, דבר שיביא לא רק חוסן כלכלי לעסקים, אלא גם יוביל להגברת אפשרויות התעסוקה בעיר, שהרי עסק משגשג ומתפתח, יכול לקלוט עובדים נוספים.

למשתתפים יינתנו הרצאות מקיפות בידי בעלי מקצוע, כמו זו של מר חנן מלין, ששמו הולך לפניו כמרצה אטרקטיבי לניהול אפקטיבי. ההרצאה, שהיא למעשה סדנא, תעניק למשתתפים כלים לניהול חשיבה יצירתית בעסק.

עוד בוועידה, מיזם של “בעלי עסקים מציגים”, במסגרתו יעלו שישה בעלי עסקים מובילים בעיר, אשר כל אחד בתחומו יכול להעניק מניסיונו למען באי הוועידה. כל אחד בזמנו יציג פרזנטציה ייחודית, עם ניסיונו האישי ולקחיו.

בנוסף ייערך פאנל עסקים, בו ישתתפו כחמישה בעלי עסקים מהפעילים בעיר, שיענו על שאלות מקצועיות שיוצגו לפניהם על ידי מנחה הפאנל ר’ ישראל מנדלבוים, מנהל מפתח – ביתר. בין היתר, יעלו השאלות בתחום הצבת יעדים, וביצוע שינויים להגדלת התפוקה ומיצוי הפוטנציאל. כמו”כ יוצגו בפני משתתפי הפאנל שאלות בתחום הביטוח וההתמודדות במקרים הדורשים התערבות וכיסוי ביטוח, ומה הם הפוליסות המומלצות לעסק.

אחד הנושאים שיקבלו מענה מקצועי, הוא “כיצד מתמודדים כאשר אין תזרים כספי, צ’קים חוזרים, והבנק מאיים על עיקול החשבון”.

בימים אלו ההרשמה בשיאה, רבים מבעלי העסקים נרשמו כבר, וממארגני הוועידה נמסר, כי כשיימלאו כל מושבי הוועידה, תיסגר ההרשמה ולא תינתן האפשרות להירשם עוד. ולמען הסדר הטוב והפקת לקחים משנה שעברה – לא תהיה כלל אפשרות להיכנס לוועידה ללא הרשמה מוקדמת. על הפקת הכנס אמונה חברת ‘טיפ הפקות’ של ר’ מרדכי רבינוביץ, ו’סטודיו דובדבן’ על מיתוג הועידה.

ראש העיר מאיר רובינשטיין אומר, כי ההשקעה בעסקים בעיר הינה חלק חשוב במדיניות העירייה. “אנו רואים בבעלי העסקים מנוף כלכלי חיוני לעיר, ומחפשים כל העת להרחיב ולפתח את הפעילות העסקית למען תושבי העיר”.

להרשמה לועידת העסקים השניה של ביתר

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן