סטודיו ענבל גבור למוצרי נייר מעוררי השראה מציג: יומן שנתי לתכנון והשראה – לחיים שמחים יותר

ענבל גבור מוציאה לאור יומן שנתי יחיד מסוגו – "לאן שאבחר ללכת זו הדרך שלי", שפותח ועוצב מתוך כוונה לאפשר למשתמשים בו להיעזר בו כמקום לפגוש בו את עצמם. היומן מהווה כלי לעצירה והתבוננות פנימית, הקשבה, תרגול חשיבה חיובית, סימון מטרות והגשמה שלהן
WhatsApp Image 2018-07-12 at 23.05.56
WhatsApp Image 2018-07-12 at 23.05.56

ענבל גבור מוציאה לאור יומן שנתי יחיד מסוגו – “לאן שאבחר ללכת זו הדרך שלי”, שפותח ועוצב מתוך כוונה לאפשר למשתמשים בו להיעזר בו כמקום לפגוש בו את עצמם. היומן מהווה כלי לעצירה והתבוננות פנימית, הקשבה, תרגול חשיבה חיובית, סימון מטרות והגשמה שלהן.

איך הייתם רוצים שהשנה הקרובה שלכם תיראה? אילו חלומות תרצו לממש בה ואיזה מטרות תשמחו לכבוש? מירוץ החיים לא משאיר לרובנו זמן לעצור ולהודות על דברים טובים שקורים לנו, על הצלחות ומטרות שהשגנו. ההתעכבות על הטוב שמגיע לחיינו היא כלי מצויין לייצר תחושת סיפוק, מלאות ואושר. ענבל גבור, הבעלים של “סטודיו ענבל גבור” חייה על פי אמונה זו כבר שנים רבות ואת התובנות על החשיבות הגדולה שקיימת בהודיה על הצלחות והישגים, קטנים כגדולים, החליטה להעביר הלאה.

בימים אלה יוצא לאור היומן השנתי לתכנון והשראה של ענבל גבור “לאן שאבחר ללכת זו הדרך שלי” ל:2018-2019, המשמש כלי מצויין לתכנון השנה הקרובה לא רק ברמה הפרקטית, אלא גם בהיבט הפנימי. היומן מזכיר ומאפשר לכם לקחת זמן לעצמכם, לתרגל חשיבה חיובית, לשים לב לרגעים משמחים במהלך היום, לחגוג הצלחות ולהודות על הדברים הטובים שיש בחיים שלכם.

יומן ההשראה של ענבל גבור כולל הסבר מפורט על איך לעבוד עם היומן על מנת להפיק ממנו את המקסימום, ובכל חודש יש ביומן פוסטר עם מסר מעצים שאפשר לגזור ולתלות. כל חודש מופיע בצבע אחר, נפתח בעמוד שמיועד לתכנון חודשי, בו מומלץ לקבוע מטרות ואז לחלק אותן לפי שבועות, לפרק למשימות קטנות, להוסיף ימי הולדת ואירועים חשובים באותו חודש.

ענבל גבור חשבה על כל הפרטים הקטנים כשתכננה את היומן – ימי החודש כולו מחולקים ביומן לפי שבועות, ובכל שבוע יש מקום לכתוב  משפט כוונה לשבוע הקרוב שאני רוצה לעצמי, ובנוסף מופיע משפט השראה מעצים. בכל שבוע ביומן מוקצה מקום מיוחד לתכנון שבועי, בו מומלץ לכתוב מה רוצים להשיג השבוע ומה המשימות החשובות בו, וסיכום שבועי בו מומלץ לכתוב מה למדתי השבוע, ההצלחות שלי השבוע ועל מה אני מודה בשבוע החולף. זה המקום לתרגל חשיבה חיובית, והוא עוזר לסדר את המחשבות והרגשות אחרי ולפני כל שבוע. זה הזמן להכרת תודה, לכתיבת הצלחות, תרגול התבוננות וכתיבת תובנות.

בסיומו של כל חודש דאגה ענבל לשלב עמוד חלק למחשבות ושרבוטים, רעיונות ומטלות שוטפות ובסיומו של היומן יש עמודים המיועדים לסיכום השנה שהיתה. בעמודים אלה מומלץ לכתוב מה הרגעים המשמחים ביותר שהיו השנה, מה למדתי השנה, ההצלחות שלי השנה ועל מה אני מודה השנה.

‘יומן השנתי לתכנון והשראה’ הוא יומן שונה מכל יומן אחר”, אומרת ענבל גבור. “הוא עוזר לחיות חיים שמחים יותר, הוא פותח ועוצב כדי להעצים ביום-יום, לעורר השראה, להכניס יותר חשיבה חיובית, צבע, נוכחות ובעיקר להתרכז בדברים שחשובים לנו באמת. היומן הוא כלי אימוני שמאפשר לעבור תהליך של התפתחות אישית. היומן הוא המקום שלנו לתכנן את החיים שאנחנו רוצים לעצמנו, ולפעול על מנת לגרום להם להיות כאלה”.

כריכה קשה, מכיל 200 עמודים. מחיר: 145 שקל.

בנוסף, מוצע מארז “יומן וחברים” בו יש את היומן השנתי לתכנון והשראה, ספר מדבקות “אופטימיות מדבקת” המכיל למעלה מ-1,200 מדבקות נייר צבעוניות ומשמחות, שבחלקן מסרים לחיים, שיהפכו את חוויית השימוש ביומן לצבעונית יותר. המארז כולל גם 10 אטבי נייר ממתכת בצורת לב בצבע זהב ועט מוזהב. מחיר המארז: 310 שקל.

למידע נוסף ולהזמנות: https://www.inbalgibor.com/

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן