שר התקשורת איוב קרא בביקור בביתר עילית: מאשר את בקשת רה”ע לעבור לחלוקת דואר בבתים

שורה של בשורות לתושבי ביתר עילית בביקור שר התקשורת בעיר * אחרי מאבק ארוך הודיע שר התקשורת לרה"ע רובינשטיין: בקשתך התקבלה. נעבור לחלוקת דואר בבתים * וגם: 30 מיליון ₪ יושקעו בשיפור תשתיות הסלולר ביו"ש * השר קרא גם הבטיח לסייע בלחץ לאישור אזור התעשייה של ביתר עילית
img-20180628-wa00551348461978644534633.jpg
img-20180628-wa00551348461978644534633.jpg

בשורה לתושבי ביתר עילית: בקרוב תעבור חלוקת הדואר ממתכונת של מרכזי חלוקה למתכונת של חלוקה אישית בתיבות הדואר בבתי התושבים. את ההודעה על כך קיבל ראש העיר מאיר רובינשטיין משר התקשורת איוב קרא, במסגרת סיור שערך השר בביתר עילית, כאורחו של ראש העיר.

סוגיית חלוקת הדואר בביתר עילית עומדת במרכזו של מסע לחצים אותו הפעיל רה”ע מול רשות הדואר ומשרד התקשורת, במסגרת זו נערכו מספר פגישות של בכירי רשות הדואר בלשכת ראש העיר.

לדברי רה”ע, “קיבלתי פניות רבות בנושא. זוהי טובתם של רוב תושבי העיר ולכן צריך לכבד את רצונם”. ברשות הדואר אמרו, כי הביצוע בפועל יחל בעוד מספר חודשים, זאת עקב הצורך בהתארגנות מורכבת לקראת יישום ההחלטה לשינוי שיטת החלוקה.

הסיור נפתח כמיטב המסורת בביתר, בנטיעת עץ ע”י השר בכניסה לעיר. בנוסף סיירה הפמליה במוקד החירום העירוני, צפתה במערך המצלמות המתקדם הסובב את העיר, וקיבלה סקירה מקצועית מקב”ט העירייה שלמה בן חיים וממנהל המוקד העירוני יוסי פקשר.

במסגרת ביקורו של השר קרא בביתר, עלו מספר נושאים חשובים נוספים, ביניהם העיכוב המתמשך באישור אזור התעשייה היער האנגלי ע”י הדרג המדיני. השר קרא סייר בשטח והבטיח ללחוץ על הגורמים הרלוונטיים בכדי להביא לפתרון. “זהו אזור התעשייה החרדי היחיד בארץ, והוא מעוכב כבן ערובה עבור אזורי תעשייה הנמצאים בשטחים בעייתיים מבחינה מדינית”, אמר רה”ע.

נושא נוסף שהעלה רה”ע בביקור, הוא בעיות הקליטה הסלולריות בעיר ובדרכים המובילות אליה, כמו כביש המנהרות וכביש 375. השר קרא הודיע כי הקצה 30 מיליון שקלים לשיפור הקליטה הסלולרית ברחבי יו”ש, והבטיח כי במסגרת הפרויקט ישתדל לתת דגש מיוחד לפתרון הבעיות בביתר עילית.

בביקור של השר השתתפו מצד העירייה מ”מ רה”ע יצחק רביץ, חברי הנהלת העיר – מחזיק תיק שפ”ע יעקי הרשקופ, מחזיק תיק ביטחון מיכאל נקי ומחזיק תיק חינוך מיוחד ישראל פכטר, מנכ”ל העירייה יהודה שפיצר, רמ”ט רה”ע יהודה דייטש ובכירי העירייה.

רה”ע הודה לשר על דאגתו ונכונותו המתמדת לסייע בכל דבר ועניין. “השר קרא הוא שר שלא מגיע רק עם דיבורים, אלא גם עם מעשים בשטח, עזרה אמיתית לצרכי העיר ונכונות להתגייס לפתרון הבעיות שמדאיגות אותנו”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

7 תגובות

  1. לא די שהשכנים גונבים עיתונים מתוך תיבות הדואר עכשיו יגנבו גם את המכתבים וחבילות!

      1. מטומטמת זו את ואמא שלך שלא חינכה אותך לדרך ארץ! עברתי כבר 3 דירות ובכולן גונבים עיתונים! תופעה נפוצה בעיר התורה והחסידות!

  2. למה להתייחס לחלק השולי
    כל הכבוד לר’ מאיר רובינשטיין על פעלו הרב והלוואי ותיפתר בעיית הקליטה בדרכים לביתר

    1. מה שולי עיתונים? זה אולי שולי אבל מצער! אי החזרת העגלות לסופר גם שולי אבל כשאתה בא לסופר ואין עגלה זה לא נעים בלשון המעטה.

  3. הציבור כל כך כועס על הפרסום שהיה בשערים, על כך שיחלקו דואר בבתים. מתוך 6 אנשים שדיברו ע”ז כולם היו נגד.

  4. אולי יחלקו דואק בתיבות חלוקה כל יום ולא רק פעמים בשבוע. שרות דוורים גרוע מעכשיו החלוקה תהיה פעם בחודש. תיבות דואר לא מאורות המנורות נשרפו ובדואר אומרים זה באחריות של העיריה.

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן