במעמד רבני ביתר נחנך מקווה “קדושת ישראל ז’ימיגראד” בעיר

רבני העיר והקהילות בביתר עילית השתתפו בסוף השבוע במעמד חנוכת המקווה החדש "קדושת ישראל ז'ימיגראד"  שבנייתו הסתיימה בימים אלו * את האירוע הנחה רה"ע * בסיום המעמד פתחו הרבנים את הברזים והזרימו מים מה"אוצר" אל בורות טבילה
IMG-20180622-WA0016
IMG-20180622-WA0016

“וְזָרַקְתִּי עֲלֵיכֶם מַיִם טְהוֹרִים”: במעמד רבני העיר ביתר שליט”א, נחנך בסוף השבוע שעבר מקווה חדש, “קדושת ישראל ז’ימיגראד”. המקווה החדש ממוקם ברח’ החוזה מלובלין (מול רמי לוי), והוא יחל לפעול באופן מיידי לרווחת תושבי העיר.

את מעמד חנוכת המקווה הנחה רה”ע מאיר רובינשטיין, והשתתפו בו רבני העיר שליט”א, שאף ירדו לסיור במקום, התרשמו מההידורים ומהפאר, והפעילו את משאבות המים שהזרימו את המים מאוצר הגשמים אל הבורות.

באירוע נשאו דברים המרא דאתרא הגר”י תופיק, חברי בד”צ ביתר – הגר”צ ברוורמן, הגר”ש איצקוביץ, הגר”י ברזובסקי, והגרא”ש שטיגליץ, שהרחיבו בדבריהם על מסורת הטהרה והזכות הגדולה העומדת לפועלים בנושא. הם גם הודו לראש העיר על מסירותו ופועלו הרב להרחבת גבולות הקדושה בביתר עילית.

כמו”כ השתתפו – הגרמ”ד אדלר, הגרמ”ט ויסברג, וראש מוסדות ז’ימיגראד בביתר הגה”צ ר’ ישראל הלברשאם בנו של כ”ק האדמו”ר מז’מיגראד שליט”א שבנה את המקווה לטובת תושבי העיר.

את השטח למקווה הקצתה העירייה, בתנאי שייבנה במקום מקווה לתושבים, ואת המימון הביאו מוסדות קדושת ישראל ז’ימיגראד בארה”ק.

רה”ע אמר בטקס, כי ביתר עילית היא עיר של טהרה. מדי כמה חודשים אנו יוצקים אבן פינה למקווה חדש, או חונכים מקווה. גם לגבעה החדשה בגבעה ג’ כבר השיגה העירייה תקציב לבניית מקווה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן