תוצאות הסקר בביתר אונליין: מיהו חבר העירייה הפעיל ביותר למען הציבור?

בניין עיריית ביתר
עיריית ביתר

בתחילת שבוע שעבר הזמנו אתכם הגולשים תושבי ביתר לענות על סקר עם השאלה “מי חבר המועצה (ללא שכר) המצטיין אשר פעל למען הציבור בקדנציה האחרונה?” מעל 800 גולשים הצביעו בסקר שנערך עם חסימה כפולה למניעת הצבעות כפולות, והתוצאות לפניכם.

במקום הראשון יעקי הרשקופ עם 215 הצבעות המהווים 26.84 אחוז מסך המצביעים במקום השני מפתיע חבר העירייה בעריש שמעיה עם 185 קולות המהווים 23.1 אחוז מהמצביעים בסקר.

[yop_poll id=”1″ show_results=”1″]

 

יעקי הרשקופ חבר מועצת העיר ומנהל מחלקת שפ”ע אמר בתגובה לתוצאות הסקר: “עניין פניות הציבור הוא אכן הדבר הנעלה ביותר ששמתי לנגד עיני מיומי הראשון בעירייה ועד היום. למרות שנכנסתי לעירייה כנציג חב”ד, מהר מאוד הגיעו פניות תושבים לעזרה מכל העדות והחוגים בעיר, ולשמחתי כל פנייה נענתה בכבוד הראוי לה. ב”ה הצלחנו אני ונוות ביתי לעזור בשנים האחרונות למאות תושבים עם בעיות בירוקרטיות שונות מול משרדי העירייה, ובעוד עשרות נושאים במגוון תחומים.

לכל אדם יש תפקיד ושליחות בעולם ואני שמח שחלק מהשליחות שלי אני יכול להקדיש עבור תושבי ביתר היקרים, ואני מתמלא בשמחה בראותי את תוצאות הסקר שתושבי העיר מודעים לכך שאפשר לפנות אלי בכל שעה ובכל זמן ואני יעשה את הכל בכדי לעזור ולסייע. תודה לכם תושבים נכבדים על התמיכה ושנמשיך יחד ביתר שאת לטובת כולנו”.

על פי הנחיות ועדת הבחירות המרכזית – הסקר ביוזמת אתר ביתר אונליין, הוא אינו מדגם מייצג ולא נעשה על ידי חברת סקרים. הסקר לא התבסס על שיטות סטטיסטיות מוכרות אלא הצבעה אינטרנטית. ולא ניתן להסיק ממנו מסקנות לגבי דפוסי הצבעה או עמדות של הציבור

והשבוע שאלת הסקר מהי הסוגיה העירונית החשובה ביותר בעיניכם

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

  1. הדברים פשוטים.
    מי שבודק את תוצאות הסקר רואה שהכל תלוי בכמות הגולשים באתרים / חשיפה לאינטרנט – פר קהילה / קהל המצביעים הספציפי של החבר מועצה המדובר.
    הסדר הוא כלדהלן:
    חב”ד
    קרלין
    תומכי מפלגת למענינו
    תומכי מפלגת טוב
    וכן הלאה.
    ובמקום האחרון חסידי באיאן…..

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן