פרסום ראשון: דרמה בבחירות בביתר בימים הקרובים תוכרז הקמת מפלגת תושבים חדשה בראשות רבנים

דרמה בבחירות בביתר רב העיר הרב תופיק אביעזרי יכריז בקרוב על הקמת מפלגה חדשה שתתמודד בעיקר על הקול הספרדי בעיר • ביתר אונליין עם הפרטים הבלעדיים
WhatsApp Image 2017-06-27 at 18.07.34 (10)
WhatsApp Image 2017-06-27 at 18.07.34 (10)

הבחירות המקומיות העתידות להתקיים בכ”א חשוון תשע”ט (30/10/18) טומנות בחובן הפתעות רבות. אך נדמה היה עד לא מזמן, כי הבחירות אמורות להיות צפויות מתמיד, ומלבד שינויים בודדים בכיסאות במועצת העיר לא אמור להשתנות כלום.

הידיעה שאנו חושפים היום בביתר אונליין עלולה מעט לטרפד את הקלפים ולהביא למערכת בחירות סוערת במיוחד. מדובר בהקמת מפלגה חדשה של ‘בני תורה ספרדים’ בנשיאותו ובהנהגתו של רב העיר הגר”י תופיק אביעזרי שליט”א.

המפלגה קמה בשל הרגשת תושבי ביתר הספרדיים וביחוד קהילות בני התורה, כי הם אינם מקבלים את היחס הראוי להם מאת מפלגת ש”ס, וכי העומד בראשה בעיריית ביתר פועל על פי אינטרסים מפלגתיים ארציים ולא דואג לתושבים המקומיים. המפלגה שתישא את דגל בני התורה עלולה לשנות את מפת הבחירות, ולסחוף אליה קהל רב של מצביעים ספרדים פוטנציאליים ולהמעיט את קולותיה של ש”ס.

גורם המקורב למקימי המפלגה סיפר לכתב ביתר אונליין: “כבר מספר שנים שאנו בודקים את השטח בבתי הכנסת ובקהילות הספרדיות, הבאנו בבחירות הקודמות צ’אנס לנציג ש”ס והוא לא הוכיח את עצמו, עד כדי שגרם לרבני העיר הרב תופיק והרב מועלם להורות על הקמת מפלגה חדשה שתדאג לצרכים של בני התורה תושבי העיר”.

אותו גורם הוסיף והדגיש “כי אין אנו קשורים למפלגת יחד ולא למפלגות ארציות אחרות, אנו פועלים על פי הוראת הרבנים שמעורבים בכל צעד ושעל, אני מאמין שגם ליטאים וחסידים שלא מעוניינים להצביע למפלגות שלהם מחמת כל סיבה שהיא, יתנו את הקול שלהם למפלגתנו, מפלגה שפועלת על דעת תורה ועם זאת אינה מתעסקת בהסכמים פוליטיים ארציים אלא דואגת לתושבים המקומיים תושבי ביתר”.

יצויין, כי אמנם היו דיבורים רבים על הקמת מפלגת תושבים, אך עדיין לא קם חבר המועצה שיכריז על הקמת מפלגת תושבים הכוללת את תמיכת רבנים, נדמה כי מפלגת ‘בני תורה הספרדים’ יכולה בקלות להשתחל לנישה של דאגת התושבים ולהגדיל את מאגר הקולות. מפלגה זו תגרום כאב ראש לא מעט לש”ס שככל הנראה תאלץ להשקיע במערכת הבחירות בביתר לא פחות מזאת שבבית שמש וזאת שבאלעד.

תמונה ראשית: יעקב כהן

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

13 תגובות

  1. בקושי מניין בבוקר יש לרב תופיק הוא רוצה להקים מפלגה האמת טוב מאוד שיהיה בחירות והוא יבין מה הוא שווה.

    זה הזמן שהרב תופיק יבין בדיוק שמקומו כבר לא בביתר

    1. אל דאגה גם לפני הבחירות כבר ישתכנע ללכת עם שס זה רק כדי לקבל כמה דברים הוא עושה שרירים אבל גם ככה זה טוב כי רובינשטין יבין שלא הכל הולך לבוא בקלות

    2. בושה שאתה מדבר ככה-היית בכבוד חכמים-גועל נפש!!!!

    3. כל המבזה ת”ח אין רפואה למכתו, תחשוב פעמיים לפני שאתה כותב דברים אויליים חסרי שחר

  2. לפי איך שמתנהל הבית דין של הרב תופיק כנראה שאולי רק אישתו של הרב תצביע לו וגם זה לא בטוח והמבין יבין

  3. הלוואי ויצליח ולו רק להמעיט את כוחו של דרעי

  4. שיהיה לבריאות
    אני גם חושב להגיש מועמדות אבל יש לי אפילו פחות בוחרים ממנו

  5. עצוב לראות שככה חרדים מביתר מדברים על רבנים…

  6. במקום להילחם על הבית, מקימים בית חדש, לא רואה איך זה עוזר מעבר לשנאה מח’ וביזוי כבוד התורה ות”ח.

  7. מי שיוכל להשלים מנין מחר בבוקר בבית כנסת של הרב תופיק יבורך .

    מענין איפה יוסי שיטרית מתפלל עם הרב תופיק או עם האנשים הממורמרים שזה המרביצי

  8. על מה הם בדיוק בוכים ?
    מה הם צריכים שלא נתנו להם ביחס לשאר המגזרים בעיר ????

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן