דרמה בעולם הפרסום בביתר: עיתון ‘שערים’ נמכר למתחרה צביקה לינצר

ביתר אונליין עם הפרטים הבלעדיים (סאטירה)
IMG-20180227-WA0013
IMG-20180227-WA0013

יהיו שיכנו אותה עסקת המאה ויהיו שיטענו שמדובר בפוטש פרסומי אבל המציאות עולה על כל דמיון! התוצאה: שוק הפרסום בביתר ינוהל על ידי גורם יחיד שיעשה כרצונו במחירי מודעות הפרינט. המלצתנו: תעברו לפרסם במדיה האינטרנטית.

שוק העיתונות הביתרי ידוע בריכוזיות שלו כאשר צביקה לינצר מגל ביתר שולט ללא עוררין בשוק העיתונות המקומי, את התואר ללא עוררין הוא ירש בחסד כאשר לפני כשנתיים שלמה פריימן מהעיתון לעניין הירושלמי החליט להכנס גם לשוק בביתר, ולאחר מספר שבועות של תחרות קשה כשהעסקים בביתר זוכים באותה עת בפרסום במחירי הפסד בשני העיתונים המתחרים קנה לינצר את רשת המקומונים לעניין והמחירים חזרו לסורם הגבוה.

עד כה נדמה היה כי התחרות בשנים הקרובות בשוק הפרינט תימשך עם שני השחקנים הראשיים צביקה לינצר מגל ביתר ואברימי וויספיש משערים, כאשר העיתון מידע ביתר מזנב, ומידי פעם מפציע עיתון חדש שההיסטוריה לימדה שזה לא מחזיק יותר ממספר שבועות, או יותר נכון במקרה של עיתון ביתר שיצא לאור פעם אחת בלבד ובעליו משלמים עדיין את הוצאות הדפוס והחלוקה הגבוהים.

הבוקר נודע לכתבנו ממקור מוסמך ועלום שם על עסקת המאה שנסגרה בין וויספיש ללינצר על מכירת עיתון ‘שערים’ לחברת ‘גל ביתר’.
העסקה שנחתמה במוצאי שבת האחרונה במסעדת מסובין בבית שמש הייתה מהגדולות שביתר ראתה, ונעה בסביבות 300 אלף ₪. הסכום המדויק ייתפרסם ככל הנראה בדו”ח הרבעון הקרוב.

לכתבינו נודע כי התכנית היא כרגע לבטל את עיתון הפרסומות שבוע טוב וכתחליף לזה יחולק עיתון ‘שערים’ שעד היום חולק בתיבות הדואר בשני בבוקר. עיתון אמצע השבוע ישאר כרגיל בימי רביעי. המחירים ישארו ככל הנראה על כנם מלבד המבצע של שני מודעות רציפות בהנחה משמעותית. עוד נמסר כי העורך סלומון ושאר צוות הכתבים ישארו לעת עתה במערכת העיתון וימשיכו להביא את התוכן המעניין והמרתק.

לביתר אונליין נודע כי אחת הסיבות המרכזיות למכירה הינו הרצון של וויספיש להשקיע בדפוס החדש ‘חוצות’ שפתח בשבועות האחרונים.

עיתון שערים הוקם לפני כחמש שנים על ידי איש הפרסום חיים הלר ונמכר כעבור גליונות בודדים לשותפים אברהם ויספיש ויצחק וולס. לאחר כתקופה של שלש שנים נפרדו השניים.

עד כה יצאו לאור 271 גליונות, העיתון ידע עליות וירידות במהלך השנים והתפרסם בסערה שחולל לפני כשנה וחצי טור העורך בעניין ההפגנות ליד חנויות הסלולר הביתריות.
כמו כן תקופה לא קטנה היה העיתון בבעלות חבר המועצה ונציג קהילת חב”ד יעקי הרשקופ.

בשוק הפרסום הכללי התעניינו במכירה זו בשל הצלחת העיתון המדובר ומעורבותו הגדולה של לינצר בשוק המקומונים בארץ.

מטעם הנוגעים בדבר סירבו להגיב לנושא, אנו בביתר אונליין נמשיך לעדכן אחר כל התפתחות.

הבהרה חשובה: הכתבה הינה כתבה סאטירית לפורים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

4 תגובות

  1. תכלס.. אני הייתי מעדיף שזה יעבור ללינצר וזהו. גם ככה קשה לי לפרסם את אותה מודעה בשלש מקומות והן עולות הון, למרות שזה לא בדיוק מזיז לי כי זה מהתקציב של העירייה אבל עדיין זה לא מתאים, כבר עדיף להשקיע במוסד של זלמנופיץ מאשר לשלם על אותה מודעה מלא פעמים… תבחרו בי!!

  2. יש גם את העיתון “סופ”ש בביתר” שמעניין ונקרא מאוד!!!

  3. עיתון יוצא מן הכלל עם חשיפה מצויינת , אני כרגע במשא ומתן לגבי פרסום בכמה אפיקים

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן