ערב הצדעה למתנדבי ידידים סניף ביתר • גלריית ענק

WhatsApp Image 2018-02-19 at 22.06.48 (14)
WhatsApp Image 2018-02-19 at 22.06.48 (14)

במוצאי שבת פרשת תרומה, התקיים באולם הגפן ביתר עילית, ערב הצדעה למתנדבי ידידים מסניף ביתר, כמידי שנה, גם השנה נרתם ״הפורום לעסקים בביתר״ למען מתנדבי הארגון בעיר והודות לכך התאפשר קיום ערב ההצדעה.

המתנדבים ובעלי העסקים הסבו סביב שולחנות ערוכים לסעודת מלווה מלכה עשירה את קיומו של הערב יזם יענקי דינין – מנהל סניף ביתר עילית ותושב העיר אשר מנצח על המלאכה בכישרון רב ומשמש גם כמנהל המוקד הטלפוני של מחוז ירושלים בארגון.

באירוע השתתפו ראש העיר מאיר רובינשטיין חברי המועצה אהרון אבלס, יעקי הרשקופ, ישראל פכטר, יצחק דוד כהן, ראשי ארגון ידידים ישראל אלמסי מנכ״ל הארגון, לייזי שטרן סמנכ״ל, נשיא הארגון מאיר וינר, מנהל מחוז ירושלים אבי קליין, אריה ניסילביץ – מנהל אגף המדיה וסג״מ מחוז ירושלים, ומנהלי מרחבים נוספים.

ראש העיר שנשא דברים, בירך את המתנדבים והבטיח שכפי שעשה בעבר, ימשיך לסייע לארגון ״ידידים״ שכל כולו חסד ונתינה טהורה למען הזולת. בשם תושבי העיר ביתר ברצוני להודות ולחזק את ידיכם, אמר.

אבי קליין – מנהל מחוז ירושלים הביא את המספרים המרשימים של סניף ביתר, שיבח את המתנדבים שיוצאים לסייע בשעות לא שעות ותמיד בלב שלם ועם חיוך על הפנים. ״בהזדמנות זו ברצוני להודות לאנשים שהם חוד החנית ובנוסף להתנדבותם ככונני שטח, משקיעים שעות נוספות במתן מענה לשיחות המתקבלות במוקד הטלפוני של מחוז ירושלים כולו. מתנדבי סניף ביתר הם סמל, דוגמה ומודל לחיקוי לכל מתנדבי ידידים״.

ישראל אלמסי – מנכ״ל ארגון ידידים: ״אני נרגש ונפעם בכל פעם מחדש מרוח ההתנדבות והמסירות של מתנדבי סניף ביתר. כאשר אני פוגש באנשים כמוכם, אני בטוח ש׳מתנדב בכל בניין׳ הוא חזון בר ביצוע. אם כל אחד יגייס את שכניו, ידידיו ומכריו, תוך זמן לא רב אנו נהפוך לאמפריית החסד הגדולה בישראל עם לא פחות מחצי מליון מתנדבים. מזה זמן אנו מובילים מהלך אשר יחליף את עשרות קבוצות הוואטסאפ הקיימות כיום. את מקומן תתפוס אפליקציה שתקל הן על המוקדנים היקרים והן על מתנדבי ומתנדבות הארגון. על המהלך עמלים מתנדבי ׳סטארט-אח׳ זה מספר חודשים יחד עם יענקי באגד מנהל האגף הטכנולוגי. אנו בעיצומה של התחדשות כאשר בנוסף לאפליקציה, בקרוב כלל מתנדבי הארגון יצויידו באפודים מקצועיים ובכרטיסי מתנדב. אנו תפילה שבעתיד הלא רחוק נוכל לחלק ציוד לכלל המתנדבים לרווחת ולמען אזרחי ישראל.
ישראל הוסיף, “ברצוני להודות ללייזי שטרן סמנכ״ל הארגון, אדם יקר שפועל בעיקר מאחורי הקלעים, ובשקט דואג שהארגון ידהר קדימה. בלעדיו, הארגון לא היה היכן שהוא כיום״.

בסיום הערב נערך טקס חלוקת תעודות הוקרה על פעילותם של המתנדבים וציוד מקצועי בשווי 20,000₪ איתו יסייעו הכוננים לתושבי העיר. כשכל הציוד היקר נקנה הודות לתרומתו של ״הפורום לעסקים בביתר״.


צילום: קים – ישראל מזרחי

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

  1. חייב לספר לכם משהו ..
    לפני כחודש יום שישי בצהריים אני יוצא לקנות משהו דחוף לכבוד שב”ק , מגיע לאוטו ומחפש את המפתחות , ולא מוצא אותם .. פתאום אני קולט שהאוטו מונע והמפתחות בסוויצ’ והרכב נעול . מהון להון לא ידעתי מה לעשות הרמתי טלפון לידידים ותוך 5 דקות הגיע הבחור היקר מתמונה 7 , ( הבחור שמדבר למיקרופון ) שאיני יודע את שמו .. ותוך 5 דקות פתח לי האוטו ,
    פשוט כבוד.
    יירבו כמותכם חברים יקרים שמשקיעים ממרצם ומזמנם למען הכלל ללא שום שכר .
    אין עוד עם כמונו בעולם

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן